Chad Thundercock Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Har hatt dette nå i en måned, går 1 minutt mellom hver gang "connection problems" meldingen kommer opp, bruker 3 sek og jeg er tilbake. Svært irriterende og gjør slik at jeg ikke har mulighet til å spille særiøst. Jeg har testet hastigheten på nettet og den er optimal. Problemet dukket opp den gangen jeg restartet ruteren. What to do? Lenke til kommentar
Grindal Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 hadde det samme problemet jeg også....jævlig plagsomt. sdet er antagelig for dårlige signaler fra routeren til kortet(adapteren), så jeg vil anbefale en nettverkskabel...det virket på meg Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 Men du aner ikke hvorfor problemet bare dukket helt tillfeldig opp? Har restartet ruteren en rekke ganger før... Lenke til kommentar
Grindal Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 det kan jeg ikke svare på. Jeg fikk det plutselig jeg også og fant ingen annen løsning. Hvor langt er det fra routeren til PC-en? Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 29. november 2007 Forfatter Del Skrevet 29. november 2007 Bor på lofte, rett over ruterens plasering nedi stua. Er vel 5m. Lenke til kommentar
Grindal Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Litt usikker...blir litt vanskelig med en kabel rett opp fra routeren og opp i taket. Har du stasjonær eller bærbar? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå