The_Silencer Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Hei der! Når jeg prøver å starte CS:S på nydatan min så kommer det opp en rød boks hvor det står "out of signal frequency" sånn ca. Så står det noe om 75 hz. men jeg har prøvd å starte spillet både med windows instillinger med skjermen som både 60 hz og 75 hz:S det er en gammel crt skjerm. Den dro hl 2 på max uten å blunke, lurer på hva som er problemet. noen som har peiling og kan hjelpe meg? Endret 28. november 2007 av The_Silencer Lenke til kommentar
Caze Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Du sier at det er en ny maskin, du har ikke bare flyttet harddisken over i den nye? Når man får ny hardware som hovedkort/prosessor bør man alltid reinstallere Windows. Hvordan er det med chipset-drivere og drivere til skjermkort? Lenke til kommentar
alfredsn Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Du sier at det er en ny maskin, du har ikke bare flyttet harddisken over i den nye? Når man får ny hardware som hovedkort/prosessor bør man alltid reinstallere Windows. Hvordan er det med chipset-drivere og drivere til skjermkort? Man trenger ikke å reinnstallere Windows, bare driverene, da ska det funke. Funka hos meg mange ganger:) Lenke til kommentar
Caze Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Hvis man f.eks. går fra singlecore til dualcore, vil Windows blant annet trenge en ny multicore HAL, og det løses IKKE ved å legge inn nye drivere. Lenke til kommentar
The_Silencer Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 vel, alle drivere funker og er opdatert. datan kjører hl2 uten noen problemer, men det kommer opp en rød boks på skjermen hvor det står "out of signal frequency, change signal timer":S Vet dere hvordan det kan fikses/endres elns? Lenke til kommentar
Caze Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Er det Windows eller selve skjermen som viser meldingen? Lenke til kommentar
Ash Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 et kjapt lite søk på Google gav meg denne siden. Se om du fikser problemet med det som står i første post der. Bare hold tunga rett i munnen når du er inne i regedit Lenke til kommentar
The_Silencer Skrevet 28. november 2007 Forfatter Del Skrevet 28. november 2007 det var skjermen måtte bruke en nyere skjerm som jeg fant, grunnen var at CSS ikke taklet den oppløsningen css originalt starter i. Fikk satt den ned og skifta tilbake til den gamle skjermen så alt ble bra. tusen takk for hjelpa uansett, vet jeg formulerte meg dårlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå