brucelee.will Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 når er min orc warrior <3 snart lvl 70 og da vil jeg gjerne finne meg guild som har nettop begynt å raide kara, noe som kan hjelpe meg med det, de fleste kjente guild er ferdige med kara (almost famaus og epu) Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Flyttes fra World of Warcraft til Guild/klandiskusjon og rekruttering. Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) Det kan være en ide å kjøre noen 5-manns lv 70 dungeons for å booste opp gearet litt, muligens også noen reputation items. De aller aller ferreste har gear til å starte å raide Kara rett etter de dinger 70, du trenger også attunment som du sikkert vet. Da besøker du en del dungeons så du kan ha flaks med dropps allikevel innvitere de fleste guilder som driver med Kara folk som har attunment og noe kvalitet på gearet (lv 70 blues osv) Så kan hende du må jobbe litt før en guild innviterer, men alt er mulig. Endret 27. november 2007 av Christeven Lenke til kommentar
brucelee.will Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 vel, jeg hadde tenkt å begynnen med pvp gearet rett etter jeg dinger 70, har rund 100k honnor å bruke Lenke til kommentar
peids Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 vel, jeg hadde tenkt å begynnen med pvp gearet rett etter jeg dinger 70, har rund 100k honnor å bruke Trodde 75k honor var maks jeg. Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 er du Tank eller dps? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå