Blåbær Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 La oss si at jeg har lyst til å bytte visningsnavnet mitt men står fast pga at det er en bruker som har tatt det navnet men ikke vært online på 5 år, er det mulig å få denne brukeren slettet slik en da kan overta navnet til vedkommende? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Send melding til en moderator eller Ueland om problemet. Dette burde kunne arrangeres. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 Ok, takk skal prøve det. Litt OT: forresten JoachimR finnes men han har byttet nick. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Litt OT: forresten JoachimR finnes men han har byttet nick. Takk, jeg vet, men han er liksom ikke JoachimR lenger. Men lykke til! Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Vi moderatorer kan ikke slette brukere eller endre nick. Så da må man nok kontakte en admin. Geir Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) Slike jeg har forstått det så sletter man ikke brukere som en hovedregel fordi dette vil lage masse kluss med databasen. Ta kontakt med Simen1 eller Ueland, så ordner de dette ved å frigjøre brukernavnet (gi den ubrukte og inaktive brukeren nytt navn) for deg istedet for å slette brukeren. Men jeg vet ikke hvilke regler de opererer med for når de tillater slikt, f.eks hvor lenge en bruker må ha vært inaktiv, et cetera. Endret 27. november 2007 av Skagen Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 Har sendt Ueland en pm, men for vedkommende har han/hun ikke vist seg siden 2002 før jeg medlem faktisk så jeg tviler på om vedkommende kommer tilbake. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Gratulerer med nytt brukernavn Rakib Bare for å orientere litt hvordan vi/jeg bruker å gjøre det med slike saker: - Brukernavn som har vært pålogget minst en gang det siste året gjør jeg ikke noe med. Den som ønsker seg brukernavnet kan selv sende en vennlig PM der man spør om det er mulig å få frigjort brukernavnet. Om det tar tid å få svar så får det bare være. Folk kan jo være på jordomseiling eller hektet på WoW og må få lov til å beholde brukernavnet sitt når de skal tilbake til den virkelige verden. Hvis man får svar og det er greit at vedkommende bytter brukernavn så frigir h*n det selv. - Brukernavn som var pålogget sist for mellom 1 og 2 år siden kontakter jeg på epost og spør om det er greit at brukernavnet frigis. Hvis jeg får tillatelse eller eposten er død så frigis brukernavnet. - Brukernavn som ikke har vært pålogget på minst 2 år frigis uten å spørre. Frigivingen foregår ved at f.eks bruker "A" får brukernavnet "Inaktiv bruker A". Dermed er "A" ledig for den som ber om det. Deretter får den som spurte om "A" endret sitt brukernavn til "A". Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Slik som mitt tilfelle var. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 29. november 2007 Forfatter Del Skrevet 29. november 2007 Tenkte på blåbær og kokosbolle men endte opp med blåbær, artige var at begge navnene var opptatt. Men Simen1 ordner opp Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 [Automatisk svar] Problemet er løst, tråden stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg