Gå til innhold

[løst]Søke om sletting av bruker?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slike jeg har forstått det så sletter man ikke brukere som en hovedregel fordi dette vil lage masse kluss med databasen. Ta kontakt med Simen1 eller Ueland, så ordner de dette ved å frigjøre brukernavnet (gi den ubrukte og inaktive brukeren nytt navn) for deg istedet for å slette brukeren. :)

Men jeg vet ikke hvilke regler de opererer med for når de tillater slikt, f.eks hvor lenge en bruker må ha vært inaktiv, et cetera.

Endret av Skagen
Lenke til kommentar

Gratulerer med nytt brukernavn Rakib :)

Bare for å orientere litt hvordan vi/jeg bruker å gjøre det med slike saker:

- Brukernavn som har vært pålogget minst en gang det siste året gjør jeg ikke noe med. Den som ønsker seg brukernavnet kan selv sende en vennlig PM der man spør om det er mulig å få frigjort brukernavnet. Om det tar tid å få svar så får det bare være. Folk kan jo være på jordomseiling eller hektet på WoW og må få lov til å beholde brukernavnet sitt når de skal tilbake til den virkelige verden. Hvis man får svar og det er greit at vedkommende bytter brukernavn så frigir h*n det selv.

- Brukernavn som var pålogget sist for mellom 1 og 2 år siden kontakter jeg på epost og spør om det er greit at brukernavnet frigis. Hvis jeg får tillatelse eller eposten er død så frigis brukernavnet.

- Brukernavn som ikke har vært pålogget på minst 2 år frigis uten å spørre.

Frigivingen foregår ved at f.eks bruker "A" får brukernavnet "Inaktiv bruker A". Dermed er "A" ledig for den som ber om det. Deretter får den som spurte om "A" endret sitt brukernavn til "A".

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...