Gå til innhold

Hvilke "features" savner du på PS3?


OscarWoHA

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De fleste nye ps3 features er velkommen, men de som jeg definitivt ville fått glede av er disse:

 

-Mer oversiktlig ps store, samt større utvalg av downloads, spesielt ps1 spill.

-Mulighet for å laste ned/leie filmer fra ps store.

-Ps home

-Støtte for de fleste/alle codecs.

-Mer brukervenlig og raskere nettleser.

Lenke til kommentar
Haansi: det er IKKE alt som skal til. Jeg vil kunne trykke på home-knappen og få opp vennelista og meldinger. Hvis det blir sånn at hver utvikler må implementere det kommer garantert noen til å fucke opp og lage noen ekstremt teite løsninger (hint hint EA)

Haha, du sier noe der.

 

Det var egentlig ikke det jeg mente, dårlig forklart.

 

Altså, vi trenger jo egentlig ikke tilgang til hele XMB, gjør vi? (Skyt meg hvis jeg glemmer noe). Vi trenger vel bare å ha tilgang til den delen av XMB som har med venner, meldinger o.l å gjøre? Det er jo også en løsning som sannsynligvis vil være mye mindre ressurskrevende, og det er vel ressurser som er problemet?

Endret av Haansi
Lenke til kommentar
Hva brukes egentlig harddisken på en PS3 til? Noen over her nevnte musikk og downloads. Hva slags downloads? Filmer, TV-programmer? Har ikke PS3 selv, men vurderer å gi meg det i julegave. Så da lurer jeg på hvor viktig det er med stor HD.

Harddisken brukes til mye rart, blandt annet nedlasting av demoer og spill, samt lagring av savegmes og spilloppdateringer.

I tillegg kan man kopiere inn film/musikk/bilder.

Harddisken på PS3'n kan, uten garantibrudd, byttes med en hvilken som helst S-ATA 2,5" standard harddisk i egnet størrelse. I tillegg kan man bruke USB-disk og koble i front. Eneste kravet her er at den er formattert i FAT32, noe de fleste uansett er når de blir levert.

I tillegg kan du streame alt av film/musikk/bilder fra en pc du har i huset.

 

Poenget er at man ikke bør henge seg for mye opp i hvor stor HD'n på PS3 er, skulle du få behov for større plass har du mange muligheter. Idag er prisen på 60Gb modellen uforholdsmessig dyr, så kjøp 40gb'n til 2995,- og bygg ut senere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...