OscarWoHA Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Fant ikke noe lignende emne, så oppretter denne. Skyt meg om det er noe annet der ute. Målet er å lage en liste over ting (helst realistiske) man gjerne skulle hatt på Playstation 3. Her er det jeg vil ha nå. Bedre/raskere browser Komplett omgjøring av hvordan PS Store fungerer (den vi har nå er treg og lite gjennomtenkt) Like lanseringsdatoer både i EU/US av demoer og filmer på PS Store In-game tilgang til XMB Dobbeltklikke på PS-knappen for å få opp vennelisten og velge navn for invite til spill Støtte for de fleste codecs Achivements Leie HD-filmer på PS Store for en billig penge (50-60kr) Mange flere themes Valgfri skjermbeskytter RSS-leser direkte fra XMB Endret 27. november 2007 av Meldarion Lenke til kommentar
henky Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 bedre system for rom på Tekken online. går vel under ps3 features et sted^^ men syns dte nåværende suger maks. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Jeg savner muligheten til å sortere filer i mapper Lenke til kommentar
Maxi Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Joine ett spill via en venn i hovedmenyen, lage partys og chatte rom etc. Bedre PS store med flere PS1 spill(ettersøker MGS 1) og ikke minst være bedre oppdatert i forhold til PSN US og xbox live. Ingame XMB. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Jeg savner muligheten til å sortere filer i mapper Finnes, bare søk på youtube etter anvisninger så vil du finne det. Jeg savner gratis småspill Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Jeg savner muligheten til å sortere filer i mapper Finnes, bare søk på youtube etter anvisninger så vil du finne det. Jeg savner gratis småspill Say what? O_o Gi gjerne link! Lenke til kommentar
TwintipGreve Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 å kunne høre på musikken man har på harddisken mens man spiller Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 å kunne høre på musikken man har på harddisken mens man spiller Genialt om det hadde vært slik, ja Lenke til kommentar
Aafloey Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 å kunne høre på musikken man har på harddisken mens man spiller Dette er vel opp til de som lager spillene...? Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 Koble fra BT-enheter Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Mange flere themes Gå inn på http://www.allps3themes.com/ via Ps3 sin browser å last ned. 285 themes foreløpig, og tallet øker hver dag. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 http://www.youtube.com/watch?v=Y4RGCviklyY Her er linken for å lage mapper. Lenke til kommentar
Linuxguru Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 In-game XMB er vel ikke noe must, men tilgang til in-game venneliste derimot. Det er vel dette de fleste mener når det skrikes etter in-game XMB. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 Mange flere themes Gå inn på <a href="http://www.allps3themes.com/" target="_blank">http://www.allps3themes.com/ via Ps3 sin browser å last ned. 285 themes foreløpig, og tallet øker hver dag.</a> Oi, takk! Lenke til kommentar
TwintipGreve Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 å kunne høre på musikken man har på harddisken mens man spiller Dette er vel opp til de som lager spillene...? Det er det ett av de få positive tingene med xbox 360, at man kan høre å¨musikken sin uansett hvilket spill,har ikke noe med de som lager spillene å gjøre rett og slett! Lenke til kommentar
shaker Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 In-game friend list via XMB med mulighet for invites og sende/lese meldinger. divx/xvid støtte (men dette skal jo komme så hvidt jeg husker). Lenke til kommentar
nyvvo Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) å kunne høre på musikken man har på harddisken mens man spiller Dette er vel opp til de som lager spillene...? Det er det ett av de få positive tingene med xbox 360, at man kan høre å¨musikken sin uansett hvilket spill,har ikke noe med de som lager spillene å gjøre rett og slett! Men hvorfor vil du høre på musikk mens du spiller? Spiller du spill som er så kjedelig? Hvorfor ikke bare spille det av fra en annen kilde? Endret 27. november 2007 av andyn Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 spiller bare musikk på PC-en jeg, når jeg spiller online, men ellers aldri:) det jeg virkelig savner er ingame xmb hater å få beskjeder når jeg spiller:p vil svare fortest mulig også Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Jeg savner: 1. In-game xmb. 2. Klokke i menyene. 3. Spille av musikk mens man spiller spill. 4. Flere ps1 spill på ps store. 5. Og selvfølgelig støtte for flere film formater. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 • Støtte for X264 med 5.1 lyd og mulighet for å velge softsubs hadde vært konge • Velge egen musikk når man er på PSstore og i spill • Flere visuluaziations når man hører på musikk Syns den fungerer rimelig fett som den er i dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå