Noreng Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Hallo. Min far har til helgen 50 årsdag, noe som skal feries med stor fest. Jeg har spurt han hva han ønsker, og i følge han selv ønsker han seg en god CD. Han er veldig glad i musikk og veldig musikalsk selv, så jeg har tenk å kjøpe tre, siden det er 50 årsdagen hans. Spørsmålet er bare: Hvilken CD kan jeg kjøpe? JEg kan jo ikke spørre han, fordi da skjønner han hva jeg kjøper til han. Han liker litt sånn "light" rock, og blues. Spesielt Mark Knopfler, Johnny Cash, Øystein Sunde osv. osv. Han har alle Mark Knopfler CDene, så de kan jeg ikke kjøpe. Er det noen som har noen geniale tips? tips til nå: Brothers in arms - Dire Straits The Piper at the Gates of Dawn - Pink Floyd The Dark side of the Moon - Pink Floyd The Wall - Pink Floyd Neil Young - Harvest Bob Dylan - The Freewheelin' Bob Dylan John Mayall & the Bluesbreakers - Bluesbreakers with Eric Clapton Cream - Disraeli Gears Stevie Ray Vaughan - Texas Flood Endret 27. november 2007 av Noreng Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Hva med Brothers in arms av dire straits? Pink Floyd kunne også vært noe for han. Dark side of the moon, eller kanskje ei rush skive? Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 Takk, skriver den opp Tusen, tusen takk. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Pink Floyd - The Wall. Tror den ville passe til en mann i hans alder. Lenke til kommentar
MrHaze Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Camel - Mirage Änglagård - Hybris (dessverre så er denne ikkje så lett å få tak i.) Endret 26. november 2007 av MrHaze Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 Tusen takk for alle tips! Satser på å bestemme meg for musikken i morgen Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) /slett. Endret 26. november 2007 av Fancypants Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Neil Young - Harvest Faller heilt sikkert i smak. Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) Støtter Neil Young - Harvest, flott skive som sikkert passer smaken hans. Ellers kan jeg anbefale Bob Dylan - The Freewheelin' Bob Dylan, hvis han liker blues kan jeg anbefale John Mayall & the Bluesbreakers - Bluesbreakers with Eric Clapton, Cream - Disraeli Gears, og Stevie Ray Vaughan - Texas Flood. Endret 27. november 2007 av Gonzolaz Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 igjen, tusen takk for all hjelp. Settes veldig, veldig stor pris på. Lenke til kommentar
Badering Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 The Wall eller Dark Side of the Moon er to utrolig flotte plater. Tror han blir glad for dem Lenke til kommentar
JorgenSeverin Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 du kan jo alltids kjøre noen zeppelin plater.. ! Led Zeppelin I og II er de beste! Lenke til kommentar
grungewhore Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 En av de tidlige Jethro Tull skivene kanskje? Benefit, Living in the Past eller Aqualunge fine greier. Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 Tusen takk. Men et spørsmålet. Hvis jeg bestiller disse platene i dag, tror du de kan komme til fredag? Lenke til kommentar
valbis Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Neil Young - Unplugged denne er det perfekte kjøpet, spesiellt om han liker Harvest fra før. dette er like mye en best of skive, som en live skive av det magiske kaliberet. Neil Young & Co leverer så til de grader på denne skiva, så her er det bare å kjøpe! Kjøp skiva her! Lenke til kommentar
grungewhore Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Bestiller du fra en av de store nettbutikkene (cdon.com/platekompaniet.no) vil du sannsynligvis ha platene på torsdag/fredag ja.(sett at de er på lager) Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Wish you were here av Pink Floyd. Noe av Credence Clearwater Revival. Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) def leppard -cd eller led zeppelin eller noe av deep purple flere favoritter blandt den alderen Endret 28. november 2007 av General_Skurf Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Rolling Stones - Forty Licks (en dobbel-CD med bortimot alle deres mest kjente sanger, bankers) Jerry Lee Lewis - Last Man Standing (liker denne veldig godt selv, Lewis har samarbeidet med mange kjente artister og tolket låtene deres på nytt) Lenke til kommentar
Seian Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Änglagård - Hybris (dessverre så er denne ikkje så lett å få tak i.) Det står plate i emnefeltet, men CD i tråden, men ja ... Er man ute etter LP kan man like så godt skyte seg selv i foten og springe 1500m. Kanskje CD-utgaven er en smule lettere å få tak i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå