gnaling94 Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Jeg mener; Mobilen har 2,8" skjerm, bevegelsesensor, 8GB internminne, 5 Megapikselkamera, GPS. VGA kvalitet video, det er jo ganske bra til å være en mobil. Omtrent 30 mb arbeidsminne? Var det ikke det de sa? Eller var det 90? Husker ikke.. , noe som fører til att du kan kjøre opptil 10 PROGRAMMER samtidig, og mobilen går fortsatt like kjapt - uten problemer. Om ikke lenge N-Gage, 3D Kvalitets spill fra kjente utgivere. Den scorer, hos meg, full pott i design, den er jo bare praktfull, og den kommer til å vekke oppmerksomhet. Jeg har sett noen av videoene på YouTube av denne telefonen, Reviews og Previews. Anbefaler alle å sjekke disse ut, jeg har forelsket meg i denne telefonen ! OG NÅR DENNE FØRST ER UTE I NORGE, ER JEG - OG DET GARANTERER JEG - EN AV DE FØRSTE SOM KJØPER DENNE TELEFONEN Selvfølgelig er det noen ulemper med den nye telefonen da.. 8GB internminne er imponerende, men når du nå snart kan få opptil 8GB minnekort (MicroSD) til mobilen din, blir 8GB internminne fort overkjørt, synd att Nokia ikke har valgt å ta med muligheten for å kunne bruke minnekort til mobilen Nokia N95 8GB, og det att de har fjernet linsedekselet og IKKE har implentert blitz til kameraet, noe som virkelig hadde gjort det til en av de beste kameramobilene, er jo litt teit, ifølge min mening. Men kameraet er jo allerede UTROLIG bra, og var jo en av de første mobilene med 5 megapiksler! ! Skal du kjøpe Nokia N95 8GB? Har du en mening om den? (Alt fra hvordan den ser ut, og hva du synes burde vært annerledes). Endret 26. november 2007 av gnaling94 Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Leser du noen tråder her så står det alt hva noen eiere syntes om denne mobilen, jeg og har hatt denne en ukes tid nå Lenke til kommentar
gnaling94 Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 Leser du noen tråder her så står det alt hva noen eiere syntes om denne mobilen, jeg og har hatt denne en ukes tid nå Hvordan har du fått tak i den da? Bestilt fra utlandet? Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Flere i norge som allerede har den, som har bestilt den fra utlandet.... Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Leser du noen tråder her så står det alt hva noen eiere syntes om denne mobilen, jeg og har hatt denne en ukes tid nå Hvordan har du fått tak i den da? Bestilt fra utlandet? Jeg bestilte min på Plemix.com Lenke til kommentar
poe Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Ser at mobilen.no, som forøvrig pleier å være langt mer edruelig i sin begeistring over Nokia smart-telefoner enn det amobil pleier å være, gir denne en 6-er i sin test. Det som holder meg tilbake nå er, slarkete slider, og elendig batteritid. Lenke til kommentar
Smilys123 Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Ser at mobilen.no, som forøvrig pleier å være langt mer edruelig i sin begeistring over Nokia smart-telefoner enn det amobil pleier å være, gir denne en 6-er i sin test. Det som holder meg tilbake nå er, slarkete slider, og elendig batteritid. Det er ikke slark i slideren og batteritiden er mye bedre en på 1. versjonen av N95 Lenke til kommentar
Kluvert Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Om 3-4 dager til har jeg den Lenke til kommentar
poe Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Ser at mobilen.no, som forøvrig pleier å være langt mer edruelig i sin begeistring over Nokia smart-telefoner enn det amobil pleier å være, gir denne en 6-er i sin test. Det som holder meg tilbake nå er, slarkete slider, og elendig batteritid. Det er ikke slark i slideren og batteritiden er mye bedre en på 1. versjonen av N95 Hva legger du i mye bedre batteritid? En ting som irriterte meg med forrige versjon, var når man skulle putte den i bukselommen, så hadde den en tendens til å åpne enten tastene, eller musikktastene. Hvordan er denne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå