Gå til innhold

Projektor eller LCD tv?

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg var ikke helt sikker på hvor jeg skulle poste denne, siden den verken passer under tv apparater eller projektor. Dette er vel heller et mer generelt spørsmål som ikke omhandler spesifikt noen av delene så jeg prøver bare her :)

Saken er den at jeg lurer egentlig på hva som funker best av projektor eller LCD tv. Den skal erstatte tv'n og PC-en etter planen, men hvordan funker projektorer til vanlig tv bruk? Har grovt regnet med å bruke rundt 5k på dette, og i denne prisklassen får jeg jo en del brukbare 32" LCD'er. Men finnes det også tilsvarende projektorer med samme kvalitet til samme pris, eller er LCD bedre? Frister litt med projektor med tanke på bildestørrelsen.

Jeg har ikke planer om å kjøpe akkurat nå, men har bare lyst å avdekke hva jeg bør holde et øye med fremover, mulig det kommer masse bra til januarsalget :) En LCD tv jeg har kikket litt på i det siste er DENNE, projektor har jeg ikke kikket noe på siden jeg ikke vet noe om det eller vet hvilke som kan måle seg med den LCD'n for eksempel.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...