fro3fro3 Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Hei, lurte på om andre med denne telefonen kunne sjekke om de oppfører seg likt som min. Har hatt flere SE telefoner før, og bruker alltid manuell equalizer når jeg hører på musikk. Det har alltid fungert sånn at når man først har aktivert den manuelle equalizeren så har den alltid stått på til man spesifikt ber om å slå den av/gå over til de forhåndsinstillte alternativene som bass/tale osv. Men med w910i så hopper equalizeren ut av manuell modus og over til de forhåndsinnstilte med en gang man enten går ut av spilleren/bytter f.eks artist/eller bare går ut i artist lista og starter samme artist. Man må hver eneste gang gå inn å slå på den manuelle equalizeren igjen for hver gang man starter ny artist. Slik skal det vel ikke være? Det eneste tilfellet der den manuelle equalizeren forblir på er når man skifter sang innad i et startet album, men med en gang man går ut hopper den ut av manuell modus. Tungvindt, og har aldri vært slik på andre SE telefoner. Lurer på om jeg har oppdaget en software feil her. Om noen kunne sjekke å se om det samme skjer? På forhånd takk, mvh Frode. Lenke til kommentar
fro3fro3 Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Oline Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Noen som kan hjelpe? Hei Velkommen i klubben.... jeg kjøpte SE w910i 18.oktober og etter ca 2 uker var plutselig spillene borte (kunne ikke skjønne jeg hadde sletta dem) og etter 3- 4 uker begynner den og slå seg av og på, fikk svar på forumet her har at det er softwarefeil på første opplaget, og at dette var en feil som ikke kunne fikses derfor får jeg ny telefon i stedet. (se innleggene mine på forhandlere og verksted 20.11 og Programmer og spill 27.10. Før helga sendte jeg telefonen inn til Dataservice i Drammen (som jeg fikk anbefalt av Sony Ericsson) og dem kunne bekrefte dette, så nå er jeg veeeeldig spent på om jeg får ny telefon. Kjøpte telefonen på nettet (ybs:no) derfor gadd jeg ikke sende den tilbake dit. Spørs om ikke du har kjøpt av førsteopplaget også da? Lykke til håper det ordner seg Lenke til kommentar
fro3fro3 Skrevet 28. november 2007 Forfatter Del Skrevet 28. november 2007 Takk for svar. Foreløpig oppfører den seg helt fint bortsett fra denne ene tingen. Usikker på om jeg har første opplag, har kjøpt den svarte versjonen hos Siba i butikk, den svarte har jo nettopp kommet så da er det vel håp om at den ikke kan regnes som første opplag. Kommer til å avvente litt å se. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Hei, lurte på om andre med denne telefonen kunne sjekke om de oppfører seg likt som min. Har hatt flere SE telefoner før, og bruker alltid manuell equalizer når jeg hører på musikk. Det har alltid fungert sånn at når man først har aktivert den manuelle equalizeren så har den alltid stått på til man spesifikt ber om å slå den av/gå over til de forhåndsinstillte alternativene som bass/tale osv. Men med w910i så hopper equalizeren ut av manuell modus og over til de forhåndsinnstilte med en gang man enten går ut av spilleren/bytter f.eks artist/eller bare går ut i artist lista og starter samme artist. Man må hver eneste gang gå inn å slå på den manuelle equalizeren igjen for hver gang man starter ny artist. Slik skal det vel ikke være? Det eneste tilfellet der den manuelle equalizeren forblir på er når man skifter sang innad i et startet album, men med en gang man går ut hopper den ut av manuell modus. Tungvindt, og har aldri vært slik på andre SE telefoner. Lurer på om jeg har oppdaget en software feil her. Om noen kunne sjekke å se om det samme skjer? På forhånd takk, mvh Frode. Jeg har det samme problemet. Fikk min i går! Lenke til kommentar
fro3fro3 Skrevet 29. november 2007 Forfatter Del Skrevet 29. november 2007 Takk for infoen. Skal se om jeg tar kontakt med SE om dette. I så fall kan jeg poste det her så andre kan følge med på hva som skjer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå