Gå til innhold

Søker du halo3 clan? Vi i Warriors of Justice trenger deg

Anbefalte innlegg

Vi i Warriors of Justice er en halo3 klan,

som søker inn flere Halo entusiaster i teamet.

Klanen er godt tilrettelagt og nøye planlagt over

lengre tid, slik at vi skal få en stabil og bra fremtid!

Her vil vi kun prioritere Halo 3 som klan spill,

Slik at vi skal slippe å sjonglere mellom spillene

hele veien, der vi bare kan konsentrere oss med Halo3.

For de som skulle interessere seg, kan legge inn en

søknad allerede nå på vårt klan forum, vi har en egen

tråd innpå der til de som vil joine klanen.

Kriterier for medlemskap

15års grense + vi påkrever at du har headset og live gold.'

vi har begrenset aldersgrensen for å drive mest mulig seriøst.

Vi har holdt på med Halo 3 helt siden release nå. Grunnen til at vi søker nye medlemmer er fordi vi har mistet et medlem. Vi trenger i midlertidig bare 1 medlem men vi vil også selvfølgelig at spillerne skal være god på halo.

For mer info om klanen, besøk vårt forum

Warriors Of Justice www.woj-forum.moo.no

Endret av Sloux
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ett spørsmål: Er du pålagt å skifte gamertag for å bli med? (Altså legge til WoJ før eller etter gt?)

hei du;) det er ikke pålagt at du må skifte til WoJ men vi vil helst at det gjøres på grunn av at det ser mye ryddigere ut. Det vil kanskje bli pålagt en gang i fremtiden men ikke akkurat nå.

Lenke til kommentar
litt off topic. men hvordan er det man danner en klan og melder seg på konkurranser og lignende? høres jo litt kjekt ut det :)

Du må først finne noen du liker å spille med, og som du spiller godt med, og deretter er det bare en rett vei framover.

Det finnes idag endel klansider, som www.gamebattles.com og www.consolegaming.eu.

Vet at en del bruker gamebattles, som jeg og min gamle klan selv gjorde, men sannheten er at for en europeer er støtten utrolig dårlig, da de tilbyr få europeiske staffmedlemmer. Selv gikk vi over til consolegaming.eu som er en heleuropeisk side.

Jeg har ikke sjekket ut gamebattles sitt turneringstilbud, men vi i cg tilbyr stadig nye turneringer med bra premier og høy standard.

Flere spørsmål kan fint rettes til meg.

Hilsen Boff3n, Head Referee CoD 4 og GeoW

Lenke til kommentar

I følge den automatiske mailen dere bruker til nye registrerte medlemmer på forumet deres så står det at en admin må (re)aktivere kontoen før den kan brukes. Jeg ventet siden klokken 2 i dag, men så kikker jeg på mailen igjen, så finner jeg ut at den mystiske linken faktisk førte til at kontoen ble aktivert. Dette burde dere fikse... :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...