operg Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Som Herr Tøs sa så erstatter karakter fra privatisteksamen både tidligere eksamenskarakterer og standpunktskarakteren. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Er det ikke slik at når du tar opp ett fag som privatist (jeg gjør det nå i vår), så er det eksamenskarakteren jeg retter på? Mente det var slik, men nå ble jeg veldig usikker! Det er vel ikke standpunktkarakteren jeg gjør noe med? Jo. Begge, sett at privatistkarakteren er bedre. Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Å ja. Så hvis jeg forstår det riktig nå, så bli det slik at en 5'er på privatisteksamen gir en 5'er både på eksamenskarakter og standpunktkarakter. Og karakteren kan ikke bli verre enn den var i utgangspunktet? Hvis det stemmer så er det jo kjempeflott! Er virkelig mulig å gjøre det godt her da ... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Å ja. Så hvis jeg forstår det riktig nå, så bli det slik at en 5'er på privatisteksamen gir en 5'er både på eksamenskarakter og standpunktkarakter. Og karakteren kan ikke bli verre enn den var i utgangspunktet? Hvis det stemmer så er det jo kjempeflott! Er virkelig mulig å gjøre det godt her da ... Det er sånn jeg har forstått det, i alle fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå