e_kristiansen Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Hei Kunne masse om PC og HW, men begynner å bli rusten(ergo vet ikke hva som duger i disse dager!!). Er lei av bråke-PC-en min. Støysvak er viktig på den nye. Har en ok 19 skjerm, og en ok SATA HD(og en ok ATA, sopm jeg kanskje kan fp brukt?. Har sett for meg følgende hittils: Kab: Cooler Master Centurion 534 PSU: Corsair Powersupply 450W, 120mm Vifte, 6xSATA, ATX/EPS, 1xPCI-E, 20/24pin Veldig usikker på skjermkort. Får jeg er passivt kjølt som yter ok på vanlige spill? Hvilke i så fall? Er også usikker på om jeg skal gå for AMD eller Intel, samt hva er behover for duo/x2 og 32/64 bit. Men AMD er vel noe billigere? Kjører XP som OS pr i dag, men får jo med Vista billig på mange av pc-bygger tilbudene. Spiller svært lite i forhold til surfing, bilder etc.. Har skjønt at XP er bedre på spill... Er rett og slett vanskelig å velge: Her er handlekurven min: https://prisguiden.no/calc_waggon.php?waggon_id=59844 All hjelp og tips takker og bukker jeg for! Endret 26. november 2007 av e_kristiansen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Handlevognen er ikke tilgjengelig... du fikser det ved og huke av boksen over handlevognen som heter "lesbar for alle" , og trykker knappen det står "oppdater" på under handelvognen, da kopierer du linken ved boksen du huket av når du gjorde den lesbar og poster lenken her. Lenke til kommentar
e_kristiansen Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 Handlevognen er ikke tilgjengelig... du fikser det ved og huke av boksen over handlevognen som heter "lesbar for alle" , og trykker knappen det står "oppdater" på under handelvognen, da kopierer du linken ved boksen du huket av når du gjorde den lesbar og poster lenken her. Da prøver vi på nytt... https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=59844. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå