Gå til innhold

Håndholdt spillemaskin til gutt på 5år?

hmz

Anbefalte innlegg

Har en nevø på 5 år som har lyst på en spillemaskin. Som sagt, han er 5 år så tror ikke det er så veldig akutelt med Xbox360 og PS3, tenker mer på en slags håndholdt maskin - GameBoy e.l. Tror PS2 og er litt aktuelt, men han er 5 år så må ikke være noe spesielt vanskelig...

Noen som har tips..? Usikker på hvor mye de er villige til å gi, spør for søsteren min så... Er usikker om de skal kjøpe nå eller om ei lita stund, men vil tro de kjøper nå snart.

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
han er 5 år så må ikke være noe spesielt vanskelig...

Dem er smartere enn du tror, mange "kids" jeg kjenner i samme alder, spiller som gærne. Lego StarWars, Prince of Persia, Monster Hunter.

Kjøp en ps2 til han, billig maskin, billige spill. Jeg selv spilte NES som gal når jeg var 4-5år.

Lenke til kommentar

Gameboy er en sikker vinner vil jeg si (Nintendo DS Lite er siste i rekken).

Du kan eventuelt gå på internett og en auksjon og se om du finner Nintendo Gameboy advance, er en meget koselig konsoll med mange koselige spill som passe alle aldre. Jeg har en Advance liggende og er i konstant krangel med min mor over hvem som skal spille :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Til hmz !

Jeg ville ikke gått for noe alt for avangsert, da han bare er 5 år.

Spillene er også noe å tenke på, da de fleste kan være avangsert å styre / spille og de fleste er på engelsk.

Gå for det enkle eller finn mer ut ved å spørre på en elektro eller spil butikk. ( spill butikker kan mer om sånt en elkjøp )

Lenke til kommentar

Jeg har en fetter som fyller 5 litt ut på nyåret, han er helt forelska i Wii-Sports, nå har de riktignok 105" lerret som han spiller på. Men han har det svært gøy med den konsollen. (og du slipper å bekymre deg for knust tv når du kjører lerret :) )

Nå var spm riktignok vdr. hånholdt. Og da ville jeg gått for Gameboy. Hvor det som sagt er DS Lite som er siste i rekken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...