vegge Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Definer "fjortiss sms snakk på pcen"! (jg r 4 fjor10s snakk?) Jeg er tilhenger av å skrive så korrekt bokmål/nynorsk som mulig her på forumet i alle fall - ikke for mye tull. Mn på IRC (#flekkefjord@undernet) så skrive eg dialekt å forkårtelsa. D jør eg au i nåen e-maila.. PS. Off-topic er vel et unntak.. Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Imot Må henge meg på (Gruppepress ) Lenke til kommentar
JonV Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Imot Må henge meg på (Gruppepress ) Lenke til kommentar
BBC Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Oi.... her samlet faktisk alle fjortisene på forum.hardware.no seg... (ja, tenker på unødvendig quoting) Lenke til kommentar
Azton Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Er 15 selv, men bruker ikke SMS språke .. hater det egentlig.. uff :-? Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Endelig noen som synes det samme som meg! Sms språk er noe av det styggeste som er oppfunnet, det går kaldt nedover ryggen på meg hver gang jeg hørerser noen som snakker med disse forferdelige forkortelsene. En uting som vi også finner igjen i mange norsk stiler, men har fått intrykk av at dette for det meste gjelder jenter i 14 års alderen. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 "sms språket" er jo stort sett "irc språk" oppfunnet av nerder da : Dere tror vel ikke at LOL er noe som kom pga SMS? Lenke til kommentar
rLnd Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Imot selvsagt. Bruker aldri det dritet! Hvis noen lurer så er jeg 17 snart(mars). Wuhu Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 "sms språket" er jo stort sett "irc språk" oppfunnet av nerder da : Dere tror vel ikke at LOL er noe som kom pga SMS? Disse ordene godtar jeg: [*]LOL [*]ROFLOL [*]OM(F)G [*]WTF osv Jeg godtar ikke uttrykk som: [*]ROFLMAO (Fjortis CS forkortelse) [*]jg/e/d/mg/dg/etc.... [*]fjor10s o.l. [*]h4X0r/SuX0R/pR0n/osv Jeg er veldig imot fjortisspråk, skrivefeil og drlig formulering er OK, jeg er ikke noe gramatikk mester selv... Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 "sms språket" er jo stort sett "irc språk" oppfunnet av nerder da : Dere tror vel ikke at LOL er noe som kom pga SMS? Fullstendig enig. Untatt alle disse helvetes forkortningene som "d". Det verste jeg hører er folk som SIER "EeeL-Ooo-EeeeL" isteden for å le på normal måte... De fortjener pryl, de tror "!#¤/(¤&/&(&¤#%# at LOL skal brukes i vanlig tale. Og det aller værste er at ingen vet hva det betyr Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 For. Enig med både BBC og Leipsland Lenke til kommentar
Makky Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Imot Må henge meg på (Gruppepress ) Lenke til kommentar
EddIe Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Imot Må henge meg på (Gruppepress ) Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Ja, vi har sett den dårlige spammen deres ja. Gå og spam i testposter. Det hører ikke hjemme her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg