Gå til innhold

Skiathos Sommer 08

HBKarls3n

Anbefalte innlegg

Jeg og dama hadde tenkt oss til Skiathos til neste sommer. Men lurer bare på et par ting:

- Det hadde vært kos med noen kvelder ute på byen, er det noe særlig med utesteder/diskoteker der? Ca. hvor mange?

- Er det noe koslig for et par å dra dit, romantisk sted?

Håper på svar, gjerne kom med egene erfaringer og meninger:D

På forhånd, takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg var der for 1.5 år siden, i juni mener jeg å huske. Litt tidlig, de hadde akkurat åpnet en del utesteder.

Var der sammen med samboern min.

Synes det var veldig hyggelig, spesielt å dra sammen med kjæresten. Romantisk sted, og ikke bare grisefylla som det er mange andre steder. Kanskje litt mye eldre folk, men ikke noe som plaget meg. Skal tilbake, men føler at jeg ikke vokser fra skiathos. Om du skjønner hva jeg mener.

Var der i 1 uke, kunne godt tenkt meg noen dager til.

Pass på å få et hotell i sentrum av skiathos, og heller ta bussen ut til strendene på dagtid. Billig, og lett. Bare litt mye folk...

Det er nok av steder å drikke på, ikke så mange "diskoer", men mer kule puber. Det er gøy, og da er det også lurt å bo i selve byen skiathos.

Anbefaler å spise midddag på "Marias pizza" i sentrum. Utrolig godt vitløksbrød, og pizza :)

Windmill er også å anbefale, litt dyrere (men ikke dyrt), og en fantastisk utsikt over byen. Er du tidlig med å reservere bord, kan du få "Honeymoon balcony", som er den beste plassen. Verdt å ta dama dit en kveld :)

Du bør også ta en båttur, å besøke Balaria. Fantastisk strand.

Kunne skrevet masse masse masse, men noe spesielt du lurer på utover dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...