Bleda Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Ja... skulle gjerne hvist hvor varm min Cpu (intel P4 prossesor), og inni pcen er... men ingen programmer virker...... Når jeg spørr folk jeg kjenner hvorfor di ikke virker på min pc så sier di, "du har ein Dell, Sier ikke mere." så jeg lurer på om d finnes ivertfall 1 program der jeg kan måle tempen.... eller må jeg invistere i ett termometer som legges under pu en?.... :o :o Lenke til kommentar
Jovi60 Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Kan jo prøve denne linken: http://mbm.livewiredev.com/ Er jo ikke sikkert det kan benyttes på ditt HK, men jeg har et MSI HK, og på dette fungerer det utmerket.... jovi Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Jeg bruker disse programmene for å hindre virus, spyware og sjekke temp: norton, ad-aware og Sisoft Sandra 2002.. Sisoft Sandra er et program som sjekker så og si alt mulig ved maskinen din, er gratis og laste ned og lovlig pcalert er forsåvidt og så et godt program til temp. mvh jensemann Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 mother board monitor! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå