oollee Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Har norsk tentamen i mårra?!? Den er delt i to, en liten ny-norsk og en større bokmåls del... Lurte på om noen her har gode emner som jeg kunne skrive om?!? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+132 Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) Første oppgaven er den teksen som skal skrives på sidemål. Der er temaet avskjed. Oppgave 1 på hovedmål husker jeg ikke i farta Oppgave 2 var at du skulle skrive om hvorfor du bør være med på "ekspedisjonen" Oppgave 3 skal du skrive et kåseri om å reise Oppgave 4 skal du skrive om ulempene ved at flere og flere reiser mere WINWINWINWINWINWIWNW Endret 27. november 2007 av Slettet+132 Lenke til kommentar
Annalfabet Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Det der skal vi også ha tentamen i morgen. Noen tips? Lenke til kommentar
Enojo Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Sidemålsteksten er veldig åpen, men hovedmålsteksten er vel 5 oppgaver som etter min mening litt vanskelige å skrive mye om. Lykke til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå