memynita Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 går det an å laste ned gratis spill til ps3? Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 går det an å laste ned gratis spill til ps3? Sjekk PS Store. Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Ikke spill, men demoer. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Fem innlegg med innhold som bryter med retningslinjenes punkt 8 er fjernet. Ved et brudd på denne regelen oppfordrer jeg dere til å ikke sitere innlegget, og heller ikke kommentere det. Rapportér heller innlegget. #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Jeg går ut i fra at trådstarter spør om demoer og spill som eventuelt er gratis, og ikke fullversjoner av spill. Endret 26. november 2007 av fredrik Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Flow er vel ikke da gratis? Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Flow er vel ikke da gratis? Det ligger en prøveversjon av flow på PS store som er gratis. Lenke til kommentar
TwintipGreve Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 den finner ikke jeg:P? PÅ us eller eu? Lenke til kommentar
Gustafio Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Gran Turismo HD er jo gratis Lenke til kommentar
mhm. Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Gran Turismo HD er jo gratis Hele spillet? Trodde ikke det hadde kommet engang jeg Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Gran Turismo HD er jo gratis Hele spillet? Trodde ikke det hadde kommet engang jeg GT HD er ikke det samme som GT5. GT HD har kommet og det ligger en GT5P demo på den japanske psstore. Lenke til kommentar
mhm. Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Gran Turismo HD er jo gratis Hele spillet? Trodde ikke det hadde kommet engang jeg GT HD er ikke det samme som GT5. GT HD har kommet og det ligger en GT5P demo på den japanske psstore. Ok ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå