AVF_Kokken Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Jada, det er varmt down under på denne årstiden, men sjekk dette: http://www.itavisen.no/art/1300503.html På tide å kjøpe fryseboks til DVD samlingen. For ikke å snakke om at det rettferdiggjør noe av diskusjonen ang. 'sikkerhetskopiering' av DVD-filmer . Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 fryktelig artig artikkel, spesielt mtp at mange av mine DVDer kommer fra nettopp ezydvd.com.au som f.eks Alien Legacy Box'en Får håpe på det beste da. Lenke til kommentar
christt Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 For ikke å snakke om at det rettferdiggjør noe av diskusjonen ang. 'sikkerhetskopiering' av DVD-filmer . Meget godt poeng! DVD Jon saken er jo anket også... Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 nå blir det snart bråk/saksøking.... tipper det er noen australiere som ikke liker at dvd-filmene går i "oppløsning" bokstavligtalt... det med fryseboks tror jeg ikke hjelper stort... kan kanskje hale litt mer tid ut av det, men jeg tror ikke det er snakk om så alt for mye tid Lenke til kommentar
gixer Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Var det ikke noe av det samme som de skrev om vanlige CD`er og a? Jeg har vært inne på tanken før så jeg ventet på at de skulle finne ut at det samme gjelder for DVD plater også. Div/X på harddisken.... Konge! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå