b-real Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Noen ganger skulle jeg ønske jeg var moderator Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 PeNtA; pentagrammet ditt er feil vei... hm.. nei.. ikke i forhold til meg.. ohhhhoooo bat woman...... du er sikkert gutt. ehhh blei litt prega av spam viruset her ja.... Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 ohhhhoooo bat woman...... du er sikkert gutt. ehhh blei litt prega av spam viruset her ja.... huh? batwoman? sikkert gutt? vær så snill da.. grow up.. Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 ohhhhoooo bat woman...... du er sikkert gutt. ehhh blei litt prega av spam viruset her ja.... huh? batwoman? sikkert gutt? vær så snill da.. grow up.. Hvis du har pentagrammet rett for deg, henger du vel opp-ned da?? Som sagt ble spam prega... "alle" jentene på nettet er jo storm kåte homoer.... Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 jeg har ikke pentagrammet oppned.. liker det den veien det vises på bildet jeg.. hm.. ok! "alle" jenter er noen kåte hormonfreaker av no gutter.. uten om de som er aktive her på forumet.. for jeg er faktisk jente.. og det har jeg på følelsen av at xell, adawen, the girl og m-lady også er.. vet ikke om flere jenter her.. jeg tror fake jenter greia er mer en ting som er på irc.. og da mer som Sexybabe16 osv.. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 6. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2003 Hvilken? Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 jeg har ikke pentagrammet oppned.. liker det den veien det vises på bildet jeg.. hm.. ok! "alle" jenter er noen kåte hormonfreaker av no gutter.. uten om de som er aktive her på forumet.. for jeg er faktisk jente.. og det har jeg på følelsen av at xell, adawen, the girl og m-lady også er.. vet ikke om flere jenter her.. jeg tror fake jenter greia er mer en ting som er på irc.. og da mer som Sexybabe16 osv.. NAAAAAAAAM NAAAAAAAAAAAMMMMMMMMMMM Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 jeg har ikke pentagrammet oppned.. liker det den veien det vises på bildet jeg.. hm.. ok! "alle" jenter er noen kåte hormonfreaker av no gutter.. uten om de som er aktive her på forumet.. for jeg er faktisk jente.. og det har jeg på følelsen av at xell, adawen, the girl og m-lady også er.. vet ikke om flere jenter her.. jeg tror fake jenter greia er mer en ting som er på irc.. og da mer som Sexybabe16 osv.. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 6. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2003 Hvor? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå