danilovic Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Hvorfor? Gi deg 'a. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 huff... da var denne kvelden ødelagt. Noen ganger skulle jeg ønske jeg var moderator Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Hvorfor? fordi.. tror egentlig mange har spurt seg dette spørsmålet.. men nå begynner jeg å lure på hvorfor du poster slike usaklige poster, ihvertfall under nye topicer.. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Derfor? Nei .. kan det umulig være Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Svaret er 42. (Det er en skam at denne threaden har fått så mange svar, og jeg har bidratt sterkt) Lenke til kommentar
Gibson Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Ikke svar på sånne dumme poster. Nå har han fått det han ville ha, oppmerksomhet. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Kvafor? Det heiter "Kvifor"!! l4m3r! OMG! LOL! Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Fordi Bill Gates vil... Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Ikke svar på sånne dumme poster. Nå har han fått det han ville ha, oppmerksomhet. Slutt selv da. *slutte* Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 5. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2003 Hvordan? Lenke til kommentar
Gibson Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Ikke svar på sånne dumme poster. Nå har han fått det han ville ha, oppmerksomhet. Slutt selv da. *slutte* Er fult klar over at jeg, ved å poste den posten, slang jeg meg med i diskusjonen, men jeg måtte si fra. La oss i fremtiden heller bare boikotte sånne tråder. Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 åffå gjør dom på detta viset? Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 PeNtA; pentagrammet ditt er feil vei... Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 PeNtA; pentagrammet ditt er feil vei... hm.. nei.. ikke i forhold til meg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå