Wrangle Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Har akkurat byttet ut mitt gamle hovedkort med et splitter nytt MSI K8T Neo2 v2.0 VIA K8T800 Pro, socket 939. Ved oppstart ber PC-en meg om å sette inn system discen, altså min XP CD, når det blir gjort laster den filene, men når det er ferdig blir skjermen svart! Selv etter jeg resetter jumperen på hovedkortet. HDen er en SATA disc, har koblet den til SATA 1 på hovedkort. Jeg har et relativt nytt skjermkort av typen ATI Sapphire X1950 Pro, AGP 8X. Minne: 1,5 GB RAM , type Twinmos PC 3200+ Prossesor: AMD Athlon 64, 2 Ghz Hva kan jeg gjøre? Endret 27. november 2007 av Wrangle Lenke til kommentar
Caze Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Prøver du å boote på den "gamle" Windows XP-installasjonen din, eller holder du på å installere Windows XP på nytt? Lenke til kommentar
Wrangle Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 Prøver du å boote på den "gamle" Windows XP-installasjonen din, eller holder du på å installere Windows XP på nytt? Fant ut av det, var BIOS instilling som var gal...nå er alt in der skjønneste ordnung. HDD Sata sto som Raid, ikke IDE. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå