morten_olsen Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 I morgen kommer det en takstmann og skal se på huset.. Det jeg da lurer på er hvordan han kikker på huset.. Kommer han til og spørre masse spørsmål? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Lurer på det samme, så jeg venter på svar sammen med deg jeg :!: Lenke til kommentar
morten_olsen Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 Let`s wait together Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Fant dere ut noe? Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Det takstmannen enkelt forklart gjør, er å sette en verdi å huset. Pantera Lenke til kommentar
Dobain Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Tipper han spør litt om rør og elektrisk, ellers så kikker han nok ganske kjapt over greia. Utsikt, støy og annet tullball. Lenke til kommentar
torslo Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 han går også rundt med ett måleapparat og ser etter fuktighet...så sant det er hus-takstmann det er snakk om Lenke til kommentar
morten_olsen Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 Da har takstmannen vært her. En takstmann utfører 2 typer arbeid. 1. Tilstandsrapport (hvor han går over elektrisk og sjekker hele huset etter hva som er feil med det.) ¨2. Taksten (da går han rundt og kikker på alt for og se hva ting er vært.) Han spurte om jeg trengte tilstandsrapport men jeg sa nei for jeg vet hva som er galt med huset, Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 han later som han mer eller mindre gjør noe men egentlig så sitter han og kaster tærninger hvem "klasse" huset er i Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå