Gå til innhold

Nytt underforum: Musikkspill

Anbefalte innlegg

Jeg legger merke til "noen få" GH3-tråder, samt andre tråder for folk som rett og slett vil diskutere musikkspill. Noen av disse trådene blir låst (eksempel, eksempel 2). Det har kommet en rekke spill i det siste (som DDR/ITG (ikke minst Stepmania), Singstar, GH/kommende Rock Band + div.), og jeg synes de fortjener et underforum. I det minste et underunderforum i underforumet "Spillforum - For de mest omdiskuterte".

Jeg deler forståelse med at problemet er rot og for mange tråder, og jeg er åpen til moderatorers og administratorers poeng mot å ikke gjøre det - men etter min mening, samt flere vil jeg påstå, kan det være lurt å sette opp et nytt underforum!

Endret av Nuust
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det så mange tråder om musikkspill da?

Det er kanskje ikke så mange, men det finnes en oppslutning av folk som liker musikkspill og vil diskutere det på et forum der det faktisk finnes noen. Det er ikke særlig moro for oss om våre tråder stenges, og "Musikkspill" er jo et temmelig generalisert ord for så mangt et musikkspill, i forhold til subsubforums som "Crysis", "Battlefield" osv, selv om disse to spillene er nokså populære i seg selv. Og nå ble jo enda en GH-tråd stengt (her).

Det kommer til å bli et nytt forum ala. phpBB for GH-folk på kommende www.guitarheronorway.no, men hvorfor skal vi bli dyttet ut av et mer generelt forumsamfunn?

Endret av Nuust
Lenke til kommentar

Det er jo en grunn til at det er for lite diskutert; det finnes rett og slett ikke et eget sted her på forumet hvor det kan diskuteres? Det er i alle fall litt for jævlig at tråder stenges.

Uansett om moderatorer hører eller ikke - de som senere blir engasjert i greia vil vel finne denne tråden etter moderatorenes egne ønsker. Jau - gamer.no tilhører stort sett det generelle miljøet og... lukker bort andre? I tillegg vil jeg bare nevne at jeg spår et temmelig kortsvarig innlegg fra en moderator i fremtiden på nettopp denne tråden som "skal konkludere alt". Takk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...