olar0701 Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Usikker på dette bildet, men liker det selv, til tross for overdreven bruk av kontrast. Tatt ved hjelp av live-view, litt "i skjul". Lyset kom fra siden gjennom persienner Tips til forbedring ønskes. Alternativt; er det bare ræva; skrik ut... Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Ganske stilig utsnitt dette her syns jeg Kreativt ^^ Sephia effekten passer også veldig godt. Jobber du for mafia'n? Lenke til kommentar
recognice Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Hadde vært supert hvis du kunne lagt ut EXIF Likte bildet veldig godt, bra valg av DOF. Gjorde mye for bildet synes jeg. Stig Lenke til kommentar
DHM Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Stilig bilde ! Synes ikke det passet å ha fokus på øret da :\ Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 Hadde vært supert hvis du kunne lagt ut EXIF Likte bildet veldig godt, bra valg av DOF. Gjorde mye for bildet synes jeg. Stig Exif: File Name IMG_3884.CR2 Camera Model Canon EOS 40D Shooting Date/Time 26.11.2007 10:45:10 Shooting Mode Aperture-Priority AE Tv( Shutter Speed ) 1/320 Av( Aperture Value ) 2.0 Metering Mode Evaluative Metering Exposure Compensation +2/3 ISO Speed 200 Lens EF135mm f/2L USM Focal Length 135.0 mm Image Size 3888x2592 Image Quality RAW Takk for tilbakemeldinger. Fikk også litt "mafiafølelse" av bildet.. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Liker det litt, men jeg skulle gjerne hatt mer detaljer på munnen. Syns den gror for mye igjen, og i og med at han sitter i telefonen er jo munnen et ganske viktig organ Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 Liker det litt, men jeg skulle gjerne hatt mer detaljer på munnen. Syns den gror for mye igjen, og i og med at han sitter i telefonen er jo munnen et ganske viktig organ Ser helt klart poenget ditt. Prøvde med en litt lysere versjon, men da forsvant det litt "røffe" preget.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå