Gå til innhold

Gears of war småhakker

Anbefalte innlegg

PC: se specs i signaturen... (forresten 4 gig minne stående i, men får jo ikke brukt alt da jeg kjører XP 32bit)

Instllerte GOW her om dagen og har spillt en del, men nå er det et irritasjonsmoment som har tatt opverhånd..

Samma hvilken hva jeg gjør med video settings, på full eller på lav så småhakker det...

Altså, alt ser veldig pent ut, og står jeg stille og det er full krig rundt meg kjører alt glatt...

Men når jeg beveger meg så kommer det et lite hakk ca. hvert 4 sekund...

Noen tips som kan fjerne dette som jeg ikke vet om?

skjermkortdrivere er et par uker gammel, så burde vel ikke være det... noe annet som må oppdateres?

hjelp taes godt imot

Endret av Footy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei nei nei nei nei nei nei!!

Jeg prøvde å intallere Omegadrivere i stedet, det hjalp masse, all hakking forsvant, men spillet fikk error og quitta etter 10 sek... Så jeg beit i eplet og installerte orginaldrivere igjen, men nå er alle saves borte!

Hva skjer?

Lenke til kommentar

jeg har funnet en løsning til andre som har mistet sine saved games;

Gå til "H:\xxxxxxxx\WarGame\Checkpoints"

Her finner du alle checkpoints i spillet... klipp ut "chapter0" og legg det på desktop. så tar du der du tror du var (la oss si "Chapter10") og renamer den til "chapter0"...

når du nå går inn i spillet og starter en ny game tror spillet at chapter10 er første checkpoint og du starter der i stedet for chapter0. så må du spille deg frem til neste checkpoint og spillet blir lagret som normalt... så legger du filene tilbake som de var..

Downside: du mister alle dogtags

Om noen finner en måte å forhindre dette, si i fra :)

Endret av Footy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...