Lafro Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Hei Lurte på om dere har noen gode råd til meg. Trenger noen høytalere til PC som ikke er for dyre (0-2000kr) som har god lydkvalitet og god bass. Bruker PC som regel til musikk og går nå på folkehøgskole, så jeg trenger noen høytalere som jeg kan bruke til min Dell bærbare PC med god lydkvalitet Har dere noen tips som overgår prisen, går det fint Takker for alle gode råd. MVH. Frode Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) Av stereohøyttalere til PC kan jeg anbefale Logitech Z-10 Interactive 2.0 Speaker System. Grei lyd til rundt 1k lappen, god fylde. Endret 27. november 2007 av ultimatedeskjet Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Ville heller gått for eit typisk 2.1-sett. Med subwoofer vil du få mykje betre "punch" i musikk/lyd generelt, og du vil få betre gjengivelse av lave frekvensar. Eksempelvis Logitech Z-2300. Lenke til kommentar
janerikl Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 hei du, skaff deg disse. ikke kjøp logitech, de er mer kjent for mus og tastatur. JBL northridge E-20 de er på tilbud nå til tusenlappen. anbefales på det sterkeste. Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 hei du, skaff deg disse. ikke kjøp logitech, de er mer kjent for mus og tastatur.JBL northridge E-20 de er på tilbud nå til tusenlappen. anbefales på det sterkeste. Da må man vel også ha en forsterker? Harman/Kardon Soundsticks II spiller veldig godt synes jeg selv. https://prisguiden.no/product.php?product_id=18678 Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Men da trenger han en forsterker itillegg. Lenke til kommentar
janerikl Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 beklager. kjøp deg denne ved siden av JBL. ARGON AMP3245 dette burde holde til budsjettet ditt. dette er verdt hver eneste krone. hvis du kunne tenkt deg mindre julegaver til jul, spander deg par hundre ekstra på denneNAD C315BEE Lenke til kommentar
janerikl Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) hei du, skaff deg disse. ikke kjøp logitech, de er mer kjent for mus og tastatur.JBL northridge E-20 de er på tilbud nå til tusenlappen. anbefales på det sterkeste. Da må man vel også ha en forsterker? Harman/Kardon Soundsticks II spiller veldig godt synes jeg selv. https://prisguiden.no/product.php?product_id=18678 harman/kardon sonudsticks II er ikke akkuratt bang for lomma lydmessig, hvis ikke du vil pynte rommet ditt med noe spesielt. Endret 28. november 2007 av janerikl Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 hei du, skaff deg disse. ikke kjøp logitech, de er mer kjent for mus og tastatur.JBL northridge E-20 de er på tilbud nå til tusenlappen. anbefales på det sterkeste. Da må man vel også ha en forsterker? Harman/Kardon Soundsticks II spiller veldig godt synes jeg selv. https://prisguiden.no/product.php?product_id=18678 harman/kardon sonudsticks II er ikke akkuratt bang for lomma lydmessig, hvis ikke du vil pynte rommet ditt med noe spesielt. Hva mener du er mer bang for the buck? Synes den spiller godt jeg. Du får selvsagt kjøpt mere lydmessig "korrekte" høytalere, men da må du ha forsterker. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Han tenker sikkert på designet, man betaler en del ekstra for designet. Lenke til kommentar
janerikl Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Wildbill, jeg har listet opp forsterken over,hvis du kan ta en titt til. det jeg mener med harman/kardon sonudsticks II er at de er ganske overpriset, hvorfor ikke hoppe over en klasse til med forsterker til sammen 2000kr på tilbud. Lenke til kommentar
Jonern Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Ville heller gått for eit typisk 2.1-sett. Med subwoofer vil du få mykje betre "punch" i musikk/lyd generelt, og du vil få betre gjengivelse av lave frekvensar. Eksempelvis Logitech Z-2300. Lillebroren min har disse høytalerene og de spiller mer enn høyt nok! Bassen kjennes i hele huset når han spiller høyt. Vurderer å skaffe meg dette selv Lenke til kommentar
Asdt Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Selv om logitech er mer kjent for mus og tastatur betyr det at høytalerene deres er dårlige? -.- Lenke til kommentar
Lafro Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 Takk for så mye respons For å presisere så er det bare lyden som teller for meg.. Bryr meg ikke om design f.eks. Jeg har forresten en rimelig god digital forsterker hjemme som jeg kan bruke. Så det trenger ikke være typiske datahøytalere, men noen med god lyd til maks 2000kr Lenke til kommentar
Lafro Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 Jeg leste litt om JBL Northridge E-20, og likte det jeg leste. Det endte opp med at jeg bestilte disse.. Takk for all hjelp a dere MVH. Frode Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå