Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

inkompabilitet mellom linksys kort og hovedkort - kjent problemt?

Anbefalte innlegg

noen som kjenner til at abits IL90MV funker dårlig sammen med linksys wmp54g? maskina funker helt greit, frem til jeg slår av strømmen og installerer kortet (jah, monterer da). når jeg slår på strømmen kommer den røde ledden på hovedkortet på, når jeg slår på pwrsw kommer det oransje lyset på i ca et sekund, vifta tar en spinup og ingenting skjer.

må ta ut kortet, kutte strømmen til kondensatorne er tomme (den røde lysdioden slukker), så slå på strømmen igjen for å få en suksessfull pwrup etterpå.. wth... :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei. Joda. Man skal klare å kjøre 2 5.25 tommers Enheter på en IDE kabel. Jeg kjører selv en DVD Rom og en DVD Brenner på samme IDE Kabel. Begge to er IDE enheter. Fungerer bra det, men du må ikke la begge to så som master. Jeg husker ikke om jeg har det slik at jeg har den ene som master og den andre uten Jumper, eller om jeg har en som master og en som slave. Men uannsett så kan du ikke ha begge to som master. da skjærer det seg.

Lenke til kommentar
Hei. Joda. Man skal klare å kjøre 2 5.25 tommers Enheter på en IDE kabel. Jeg kjører selv en DVD Rom og en DVD Brenner på samme IDE Kabel. Begge to er IDE enheter. Fungerer bra det, men du må ikke la begge to så som master. Jeg husker ikke om jeg har det slik at jeg har den ene som master og den andre uten Jumper, eller om jeg har en som master og en som slave. Men uannsett så kan du ikke ha begge to som master. da skjærer det seg.

kan dette være årsaken til at det skjærer seg akkurat i det jeg stapper inn noe i en pci-slot?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...