ThomaZ86 Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Hei! Skulle spille litt ps3 men nei da, kommer opp masse hvite streker hele tiden :S ser bilde men er veldig irriterene med sånn streker!! håper noen vet hva dette kan være.... lite lyst til å sende den inn da men... hmm http://img148.imageshack.us/my.php?image=dsc00947lo3.jpg Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Hvordan er den koblet opp? Prøv å hold inne av og på knappen i 10 sekunder. Sjekk at kabler sitter på først. Lenke til kommentar
ThomaZ86 Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 jeg gjorde det men det hjalp ikke .... allså er 1 strøm kabel og en hdmi kable som er koblet opp, men tar det dette skal skje sånn plutselig, spillte jo i går.... men ser jo bilde og alt men ernoen irriterene streker hele tia :S .. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Regner med at du prøvde å ta kablene ut og inn? Lenke til kommentar
ThomaZ86 Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 jaja, gjort... Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Dette er nok et tilfelle av de legendariske "White divided stripes of justice" AKA plausibel grunn til å sende inn maskinen til service ... Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 For å være sikkert på at det ikke er tv'en eller kabelen ville jeg ha testet med en annen tv, og med en annen kabel. Lenke til kommentar
ThomaZ86 Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 ja, detta var sikklig ned tur gitt, men kan jeg bare ta med ps3 til der jeg kjøpte den å forklare probleme der eller? og jeg har ikke forsikring noe å si? .... Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Neida, det er nok en garanti sak. Så lenge du har behandlet Ps3'en din med respekt. Lenke til kommentar
ThomaZ86 Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 det har jeg ! Om jeg har skjønnt dette riktig så tar jeg bare med med ps3 til el kjøp i mårra også kviteringen !? Men etter som jeg kjøpte den ps3en 28.10.07 får jeg da ny med en gang el må det bli sende inn osv..!? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Si at du vil ha ny med en gang. Viss ikke så benytter du deg bare av den der 30 dagers garantien deres. Så kjøper du en ny Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Ja, du har skjønt det. Men om du får ny er jeg usikker på. Får man det sånn helt uten videre?(Alså uten bruk av 30 dagers returen) EDIT: Var sen jah. Endret 26. november 2007 av CissaM Lenke til kommentar
Dodgethis- Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Hvilket merke er hdmi kabelen? Lenke til kommentar
ThomaZ86 Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 vet ikke sånn vanlig 1m grå...på kiviteringen står det "grey HDMI to HDMI 1 meter" kjøp på el kjøp... Lenke til kommentar
Defekt Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Dette oser det garantisak av! Ta den med på butikken, så blir det ordning! Lenke til kommentar
ThomaZ86 Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 oki, men tror det eller ei, skulle bare prøve ps3 en gang til før jeg tok det med i dag å nå funka den som bare det ikke noemnhvite streker..hehe...snodig.. Jeg tok ut alt av kabler og lot den stå helt av over natta og nå når jeg testa den så funka den som bare det wohhhooo vi snakker flaks må jeg si får håpe det holder seg litt nå da, og takk for all hjelp fra dere Byttern om den klikker en gang til med en gang... Thomas Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Disse hvite strekene høres ut som om det jeg får når jeg forsåker å kjøre 1080p igjennom min 10 meter lange biltema HDMI-kabel. Skrur jeg ned til 720p er det ingen problem. Andre kortere kabler kjører fint på begge oppløsningene. Sjekk at ikke dette kan være tilfellet. I så fall er nok en elendig kabel du har fått med deg, og ikke problem med ps3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå