Gå til innhold

"steroanlegg"- hva velge jeg?


Anbefalte innlegg

Hei. Tenker på å kjøpe meg nytt "stereoanlegg" , men vet ikke hva jeg skal velge i denne jungelen....

Jeg er ute etter et mer "micro-anlegg" kanskje, til å ha i stuen. Ikke noe ruvende greier, men et lite, stilig og elegant, med god lyd selvs. Jeg har sett litt påTivoli, synes det er fint, men er usikker på om det er verdt alle pengene?

Budsjettet ligger opptil 7000kr ca max. Billig, men best... ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det blir kanskje litt rart med DVD-spiller til anlegget, men NAD + Dali pakken til 5000 kr skal spille ganske bra.

Legger du i tillegg resten av budsjettet i en sub, så får du dypbass og mer fyldig bass\mellomtone.

 

Ellers har du mange løsninger, men hva trenger du egentlig?

Forsterker - ja

Høyttalere - ja

Subwoofer - ?

CD-spiller - ?

Radio - ?

Andre funskjoner?

 

Hva slags musikk skal du spille, og hvor strenge krav stiller du til lyden?

Tivoli er nok ingen dum idé hvis du liker det.

Lenke til kommentar

skal sjekke ut anbefalingene!

Hva jeg trenger? ja si det.... spiller ikke akkurat " som ørene flagrer" lenger, da den epoken nok er over.... Men MÅ ha cd-spiller, og radio. god lyd er jo et must da..

Musikk: alt fra "barnesanger" og klassisk til mer "nymotens", skal vel egentlig spille alt mulig ser det ut til... Men ønsker et som er lite ruvendes og plass-krevende, og som er fint og stilig! altså et typisk " dame-anlegg" ;)

 

tar gjerne med flere anbefalinger, og takk til dere som hjelper meg på vei... :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...