Toiletpaper Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Jeg er ikke ute etter noe ''real stuff''.. Jeg skal bare ha det fordi det ser bra ut .. Så noen som vet om noen butikker i Oslo som selger det =) Lenke til kommentar
Toiletpaper Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 "Ser bra ut" haha, ja .. synes du ikke? Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 "Ser bra ut" haha, ja .. synes du ikke? misforsto du: ? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Hva er vitsen med å starte en tråd fra 2007 igjen? Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Så lenge man har et nytt spørsmål som ikke er besvart i tråden tidligere, som faktisk har noe med saken og gjøre, og er et litt fornuftig spørsmål, så er det vel greit å bumpe opp en tråd? 2 Lenke til kommentar
depeche Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Hva er vitsen med å starte en tråd fra 2007 igjen? Det er da samme om han bumper en gammel tråd som omhandler akkuratt det han lurer på, eller lager en ny tråd. Er ikke rart det er tusenvis av like tråder på dette forumet.. Lenke til kommentar
boble4321 Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Vet du egentlig hva en rosenkrans er ? det er en bønnekrans for oss katolikker, vi ber først og fremst til Jomfru Maria. Det er ikke et kjede, og du skal ikke ha det hvis du ikke bruker den for å be. SÅ ENIG. Misliker sterkt at folk bruker det fordi det er "in". Skal jeg begynne å bruke hijab, akkurat som ikke katolske og ortodoske folk bruker vårt rosenkrans? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå