Gannicus66 Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 jeg er ute etter en sånn Rosenkrans kjede.. Bare uten kors da, noen som vet hvor jeg kan skaffe det? Link her : http://upload.wikimedia.org/wikipedia/comm...80px-Rosary.jpg Håper på svar.. Lenke til kommentar
lupah Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 jeg er ute etter en sånn Rosenkrans kjede.. Bare uten kors da, noen som vet hvor jeg kan skaffe det? Link her : http://upload.wikimedia.org/wikipedia/comm...80px-Rosary.jpg Håper på svar.. Jeg ville sjekka ebay.com. Der kan du lett finne hva du leter etter til en billig penge. Lenke til kommentar
anna92 Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Vet du egentlig hva en rosenkrans er ? det er en bønnekrans for oss katolikker, vi ber først og fremst til Jomfru Maria. Det er ikke et kjede, og du skal ikke ha det hvis du ikke bruker den for å be. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Dust, vet du hvor mange som bruker/brukte dette? (Som et vanlig kjede) Lenke til kommentar
thrice Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Han er ikke en dust fordi han mener at noe som blir brukt av katolikker blir misbrukt av ikke-troende. 2 Lenke til kommentar
edds Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Dust, vet du hvor mange som bruker/brukte dette? (Som et vanlig kjede) Støtter deg Thrice. Dessuten, er det at mange andre bruker/brukte dette en god grunn til å bruke det selv? Konformist? Anyways, personlig mener jeg rosenkrans er harry, litt som å gå med palestinasjerf fordi det er kult. Bare ENDA teitere. Vitner om mangel på kunnskap. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 mener jeg så det på asos.com Vet du egentlig hva en rosenkrans er ? det er en bønnekrans for oss katolikker, vi ber først og fremst til Jomfru Maria. Det er ikke et kjede, og du skal ikke ha det hvis du ikke bruker den for å be. den betydningen for kjedet har mistet kraften sin spør du meg, de færreste som bruker det pga at de er katolikker.. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Det har ikke mistet betydning for de troende, OZ, det er mer det at det blir missbrukt av ikke-troende. Endret 3. januar 2009 av thrice Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 godt mulig det, vedder på at ikke en brøkdel av de som bruker disse kjedene vet at de engang er av katolsk opphav.. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Uansett, så er det altfor mange fjortiser som går med dette. Virker som det er "in" nå. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Var vel mer "in" før, føler jeg. Og ja, det var kanskje et dumt utsagn å kalle han dum. Beklager. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Jeg synes det er megateit å gå med kors hvis du ikke er kristen. Vet om mange som gjør dette, men de klarer aldri argumentere for hvorfor de synes korset er pent å bære. Kunne jo vært hva som helst i enden på kjedet. Et hjerte, en stjerne, en bokstav for fornavnet ditt, et balltre, en pikk, eller et eller annet symbol med skarpe kanter som "tribal"stilarten. Lenke til kommentar
jocha Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 jeg går med et, men bare fordi jeg er katolikk. hvis du ikke vet noe om det, bør du kanskje ikke gå med det. hater sånne som bruker kors fordi det er kult, men de tror ikke på gud og jesu... Lenke til kommentar
Toiletpaper Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Noen som vet hvor i Oslo de garantert har det? =) Har lett på mange H&M, men de ser ikke ut til å ha det ;/ Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 jeg går med et, men bare fordi jeg er katolikk. hvis du ikke vet noe om det, bør du kanskje ikke gå med det. hater sånne som bruker kors fordi det er kult, men de tror ikke på gud og jesu... Det var jo ett veldig kristent sinnelag 1 Lenke til kommentar
de123456789 Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Noen som vet hvor i Oslo de garantert har det? =) Har lett på mange H&M, men de ser ikke ut til å ha det ;/ Bestill herfra: http://www.asos.com/Men/Accessories/Mens-Jewellery/Cat/pgecategory.aspx?cid=11330#state=Rf900%3D1527&parentID=Rf900&pge=0&pgeSize=20&sort=-1 Lenke til kommentar
Toiletpaper Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Noen som vet hvor i Oslo de garantert har det? =) Har lett på mange H&M, men de ser ikke ut til å ha det ;/ Bestill herfra: http://www.asos.com/Men/Accessories/Mens-Jewellery/Cat/pgecategory.aspx?cid=11330#state=Rf900%3D1527&parentID=Rf900&pge=0&pgeSize=20&sort=-1 Du vet ikke om noen butikker som har det i Oslo? Vil helst slippe å bestille fra nett .. Men takk uansett Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 (endret) Hvis du vil ha the real stuff, så kan du jo stikke innom St Olav bokhandel i Akersveien. Du finner sikkert det du trenger der, og er du heldig så finner du også en prest som kan velsigne både deg og rosenkransen din. Se her: http://www.katolsk.no/organisasjon/norge/bokhandel Ed: Forbannet dykleksi Endret 24. juni 2011 av dag1234 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå