-Tommy Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Hmm, det stemmer. Sikker på at det er riktig hovedkort du linker til i førstepost? Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 ja, det ser ut som du må ha ddr2. Du linket til feil hovedkort i første posten Lenke til kommentar
Marius13 Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 prat til meg på msn ja, det ser ut som du må ha ddr2. Du linket til feil hovedkort i første posten men kan du plx finne et som som er ddr2 til meg plx ? Lenke til kommentar
Marius13 Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 prat til meg på msn ja, det ser ut som du må ha ddr2. Du linket til feil hovedkort i første posten men kan du plx finne et som som er ddr2 til meg plx ? her er hva som står på everest under hovedkort Lenke til kommentar
Marius13 Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 Heheh, da ville jeg bare gått for disse. Da får du 2*1024MB for en grei pris. Heheh, da ville jeg bare gått for disse. Da får du 2*1024MB for en grei pris. men var det ikke bare de 3 andre du sente som passet? Det var flere lengre ned på sida, øverst er bare de tre som Komplett skal tvinge på oss. Minnet anbefalt er helt greit, har hatt TwinMos på et ASUS-kort i over 4 år nå. ja men dette er jo ddr jeg trenger jo ddr2 :S? dette står det og da vil jeg jo tro det er ddr 2? og det er vell det jeg trenger hvis det står dd2 :S? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Er nok DDR ram du skal ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå