Gloms Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Har et 7600gt kort, som jeg er godt fornøyd med. Eneste er at den har litt mye gamma eller brightness, sånn at mørke farger blir litt lysere enn den skal. Når jeg innstalerte drivern kom det opp et ikon nede til venstre hvor det stod "nvidia settings" Har vært inne der før og vet at jeg kan stille sånt der, men jeg kom ved et uhell til å trykke "exit" og nå kommer den ikke opp ved oppstart lenger. Noen som vet hvordan jeg kan komme inn i settings? eller hvordan jeg eventuelt kan fikse det på en annen måte? Lenke til kommentar
Rambo82 Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Har et 7600gt kort, som jeg er godt fornøyd med. Eneste er at den har litt mye gamma eller brightness, sånn at mørke farger blir litt lysere enn den skal. Når jeg innstalerte drivern kom det opp et ikon nede til venstre hvor det stod "nvidia settings" Har vært inne der før og vet at jeg kan stille sånt der, men jeg kom ved et uhell til å trykke "exit" og nå kommer den ikke opp ved oppstart lenger. Noen som vet hvordan jeg kan komme inn i settings? eller hvordan jeg eventuelt kan fikse det på en annen måte? trykk på : min datamaskin/kontrollpanel/NVIDIAkontrollpanel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå