Mrs.Riot Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Tok et bilde en gang jeg kom hjem fra tur med hunden min av solnedgangen som startet alle rede klokken 15:00 :o Det mørkner veldig tildlig nå i det siste. Tatt med Canon EOS 350D og 70-300 mm tele macro objektiv. Lukkertid og bledener åpning og sant aner jeg virkelig ikke hva var... :S Edit: Vet det nå. F-stop: f/13 Eksponeringstid: 1/500 sek ISO hastighet: ISO 200 Brennvidde: 141 mm Strørste blenderåpning Endret 26. november 2007 av arcoiris Lenke til kommentar
recognice Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Et veldig pent bilde(fine farger osv. liker sånne bilder)men plages av at det er veldig uskarpt? eller er det bare meg? Kunne tenkt med å sett større versjon. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Er enig i at det virker uklart. Men fin farge på himmelen syns også jeg. Stusser litt over det du skriver om f/13 og at du har brukt "største blenderåpning". Lenke til kommentar
Mrs.Riot Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 Var ihverfall det som stod når jeg så på egenskapene så... Selv aner jeg ikke. Tenkte ikke på slikt når jeg tok bilde. Beklager kvaliteten men jeg får det ikke inn større på hjemmesiden min... Jeg har egentlig valget mellom liten, normal, stor eller orginal, men av en eller annen grunn så får jeg ikke til å trykke på orginal. Flere som har samme problemet så jeg har sendt mail til webhotellet. Skal se om det blir bedre da Prøvde å laste det opp her jeg... Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Helt greit bilde, men det hadde ikke gjort noe om det var skarpere. Ellers kan jeg nevne at jeg syns det blir litt mye detaljer på bildet, som gjør at jeg ikke helt vet hvor jeg skal feste blikket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå