Trilithion Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Skulle til å teste nye option file til pes 2008 og fikk mld at patch 1.10 er available. Er på heftige 130mb. Skal teste, er spent. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Skulle til å teste nye option file til pes 2008 og fikk mld at patch 1.10 er available. Er på heftige 130mb.Skal teste, er spent. Nice! Får spillet i posten om litt. Er fpsen bedre? Endret 26. november 2007 av qweac Lenke til kommentar
Spillorakelet Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Skulle til å teste nye option file til pes 2008 og fikk mld at patch 1.10 er available. Er på heftige 130mb.Skal teste, er spent. Kom gjerne med info om hva som er fikset/forandret? Er laggen borte både online og offline slik at jeg kan bytte inn min 360 utgave? Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Pesnorge.net I det du starter PS3 med PES08 i, får du beskjed om at patchen er ute, og tilgjengelig for nedlasting. Filen er på 130 mb til PS3. Utifra hva andre skriver på div. forumer, skal laggen være så å si borte offline, mens den er kraftig forbedret online. Om det er flere ting patchen retter oppi er uvisst. Lenke til kommentar
Trilithion Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 Da har jeg spilt en friendly online og WOW, fps problemet er så og si borte. Skjedde par ganger når mye skjedde, kanskje det var nettet, men WOW, var digg å spille online. Offline har jeg spilt en kamp, lag var borte hele tiden, replays kan jeg ikke si var bedre, kanskje jeg vil tro de er bedre, men var fortsatt slow. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Da har jeg spilt en friendly online og WOW, fps problemet er så og si borte. Skjedde par ganger når mye skjedde, kanskje det var nettet, men WOW, var digg å spille online. Offline har jeg spilt en kamp, lag var borte hele tiden, replays kan jeg ikke si var bedre, kanskje jeg vil tro de er bedre, men var fortsatt slow. Takk for oppdatering! Gleder meg til å få spillet selv. Lenke til kommentar
aoottis24 Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 er det noen som har noe peiling på hvordan man får tak i en registration code til Pes 2008 på ps3 ? skaffa meg spillet fra Ebgames preplayed. og han ell hun som har hatt spillet før meg har jo så klabert brukt den coden. døvt at jeg ikke får spilt Online Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Ahh deilig, har plaget meg med den fuckings laggen en stund nå. Men har de fikset spillet slik at fotballen faktisk treffer hodet , foten eller hva nå? synes det ble litt falskt når du kan heade en ball for så og se på replay at ballen aldri treffer? ballen toucher jo ikke spillerne Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 er det noen som har noe peiling på hvordan man får tak i en registration code til Pes 2008 på ps3 ? skaffa meg spillet fra Ebgames preplayed. og han ell hun som har hatt spillet før meg har jo så klabert brukt den coden. døvt at jeg ikke får spilt Online Det er umulig etter det jeg har lest, eneste du kan gjøre er å spore opp personen som hadde spillet før deg Lenke til kommentar
Walts Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 er det noen som har noe peiling på hvordan man får tak i en registration code til Pes 2008 på ps3 ? skaffa meg spillet fra Ebgames preplayed. og han ell hun som har hatt spillet før meg har jo så klabert brukt den coden. døvt at jeg ikke får spilt Online er vel bare å gå tilbake til ebgames å klage på det egentlig, skal jo kunne bruke spillet selv om du har kjøpt pre played Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) sånn kan gå med gratis online Endret 29. november 2007 av kewell79 Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Det har jo ikke noe med gratis online å gjøre da mange andre spill til PS3 som har online-spilling, ikke har registrering på samme måte. At PES2008 har dette gjør det ganske lite aktuellt med bruktkjøp ja... Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 It seems that yesterday’s patch for the Playstation 3 version of Pro Evolution Soccer 2008 is not quite the all encompassing fix that many fans were expecting. Whilst the framerate problems that plagued certain stadiums in the offline modes are now greatly improved, it seems that it has come at some cost. Rather than actually put some thought into programming a solution to the slowdown, Konami appear to have just reduced the texture quality, so although the game now runs better, it also looks a lot more ugly than it did previously. Online, the game is still the same lag-fest that it was previously, with a message still displayed when entering the online portion confirming that this is still being worked on. http://www.ps3center.net//story-1349-PS3-P...ill-Borked.html Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Kan noen svare meg på om ballen faktisk treffer spilleren etter update? er minst 10cm mellom ball og spiller, men alikevel treffer spilleren ballen. Gav meg et troverdighetsspørsmål når jeg så dette i replay. skal være unødig og ha en slik teit bøgg! Lenke til kommentar
piccolo Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Har nettopp kjøpt spillet. Det står at patchen blir lastet ned automatisk men det skjer ikke noe hos meg, noen tips? Lenke til kommentar
Sandland Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Gå inn på hjemme siden til PES.. så laster du ned patchen der fra;) Lenke til kommentar
piccolo Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 (endret) Finner ikke noe som helst på hjemmesiden. Endret 14. juni 2008 av piccolo Lenke til kommentar
skyggefreaken Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Finner ikke noe som helst på hjemmesiden. Du har nok allerede de patchene som er ute. De ligger på alle nye spill, så du trenger ikke tenke på det. Hvis det kommer nye som du ikke har vil du få beskjed i XMB Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Gå inn på hjemme siden til PES..så laster du ned patchen der fra;) Denne er postet i Sony-delen av forumet.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå