Gå til innhold

PES 2008 patch er ute!

Trilithion

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pesnorge.net

I det du starter PS3 med PES08 i, får du beskjed om at patchen er ute, og tilgjengelig for nedlasting. Filen er på 130 mb til PS3. Utifra hva andre skriver på div. forumer, skal laggen være så å si borte offline, mens den er kraftig forbedret online. Om det er flere ting patchen retter oppi er uvisst.
Lenke til kommentar

Da har jeg spilt en friendly online og WOW, fps problemet er så og si borte. Skjedde par ganger når mye skjedde, kanskje det var nettet, men WOW, var digg å spille online. Offline har jeg spilt en kamp, lag var borte hele tiden, replays kan jeg ikke si var bedre, kanskje jeg vil tro de er bedre, men var fortsatt slow.

Lenke til kommentar
Da har jeg spilt en friendly online og WOW, fps problemet er så og si borte. Skjedde par ganger når mye skjedde, kanskje det var nettet, men WOW, var digg å spille online. Offline har jeg spilt en kamp, lag var borte hele tiden, replays kan jeg ikke si var bedre, kanskje jeg vil tro de er bedre, men var fortsatt slow.

Takk for oppdatering! :) Gleder meg til å få spillet selv.

Lenke til kommentar
er det noen som har noe peiling på hvordan man får tak i en registration code til Pes 2008 på ps3 ? skaffa meg spillet fra Ebgames preplayed.

og han ell hun som har hatt spillet før meg har jo så klabert brukt den coden. døvt at jeg ikke får spilt Online :p

Det er umulig etter det jeg har lest, eneste du kan gjøre er å spore opp personen som hadde spillet før deg

Lenke til kommentar
er det noen som har noe peiling på hvordan man får tak i en registration code til Pes 2008 på ps3 ? skaffa meg spillet fra Ebgames preplayed.

og han ell hun som har hatt spillet før meg har jo så klabert brukt den coden. døvt at jeg ikke får spilt Online :p

er vel bare å gå tilbake til ebgames å klage på det egentlig, skal jo kunne bruke spillet selv om du har kjøpt pre played

Lenke til kommentar

It seems that yesterday’s patch for the Playstation 3 version of Pro Evolution Soccer 2008 is not quite the all encompassing fix that many fans were expecting.

Whilst the framerate problems that plagued certain stadiums in the offline modes are now greatly improved, it seems that it has come at some cost. Rather than actually put some thought into programming a solution to the slowdown, Konami appear to have just reduced the texture quality, so although the game now runs better, it also looks a lot more ugly than it did previously.

Online, the game is still the same lag-fest that it was previously, with a message still displayed when entering the online portion confirming that this is still being worked on.

http://www.ps3center.net//story-1349-PS3-P...ill-Borked.html

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...