joejoe Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Trenger PC-er til neste år, da jeg skal begynne på vidergående og vil trenge laptop. Har sett litt på disse to: Acer Aspire 5720Z6 Acer Aspire 2920Z Utifra spesifikasjonene så er det jo 5720ZG som er best, men det som frister med 2920Z er at den er liten og bare har 12" skjerm. Da er den jo liten og lett til å ta med seg. Det eneste som er forskjellen på de to er lagringsplassen og skjermkortet, utifra det jeg ser (samt en inngang som jeg ikke bryr meg om). Lagringsplassen bryr jeg meg ikke om ettersom jeg snart går til innkjøp av ekstern harddisk og ikke har tenkt å ha noe som tar veldig mye plass på den uansett. Jeg spiller heller ikke noe annet enn Football Manager 2008 på PC (og det spiller jeg ikke så altfor ofte heller), og det krever ikke så mye så tror det skal funke fint. Det jeg gjør på PC-en er å høre på musikk, surfe på nett, se TV-serier (fra ekstern harddisk), være på MSN, skolebruk og spille Football Manager. Eventuelt noen andre PC-er som er gode? Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Hyver meg på denne også jeg. Maskinen ser på papiret helt ok ut, men er det noen ulemper dere ser med Acer 2920Z? Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Ulempen jeg ser med 2920 er at grafikkkortet suger hesteballe, så spilling kan man bare glemme. Jeg har en 5720ZG med GMA X3100, og får å si det sånn, i CS 1.6 lå FPS i gjennomsnitt på ca. 30-40. Hipp hu-faens-rra for Vista! Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Eneste spillet jeg spiller er kabal og minesveiper, så da er det ikke noe problem vel? Hva med bilderedigering og videoredigering på maskinen der, framfor den jeg har i signaturen min? Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Burde jeg heller sett på denne maskinen til samme pris? Link til Elkjøp sin side her. Finnes det noen grunn til ikke å velge mer enn 7000 for en slik 12" maskin? Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Prøver meg nok en gang jeg. Var nå på Telebutikken og så på maskinen, og den var rent så søt og liten. Tror jeg kommer til å gå for denne, om ingen av dere andre har noe imot det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå