Gå til innhold

Irriterende software bugs i PS3 2.01 og lavere

Giffy

Anbefalte innlegg

Hei!

Noen andre som får denne feilmeldinga? "You cannot play this game at the current video output setting. (80028F10) "

Prøvd å justere ned til 480p osv, men jeg hadde IKKE tenkt å bytte bort HDMI kabelen pga dette spillet. Var bare ment som en liten gest for å blidgjøre dama, men nå ble jeg rett irritert. Dårlig av Sony om de ikke støtter spillene man har betalt for å laste ned, burde gå knirkefritt :(

Har også prøvd å skru av oppskalering for PS/ PS2 osv.

I tillegg så må jeg skifte frem og tilbake til HDMI kanalen på mitt samsung anlegg(HT-TXQ120R) for å få tilbake bildet når jeg går ut av spill og tilbake til menyen, det er også ganske frustrerende.

TV er en Samsung LE40R72B

Hjelp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for svar.

Må være PS3 som ikke takler PAL, for tv'en min skal i alle fall gjøre det. Dårlig at de ikke informerer om at man må ha en PAL maskin for å spille spillet når man kjøper det online.

Har skrevet til PS3 support, men ikke fått noe svar på hva som gjøres fra deres side.

Personlig så syns jeg at jeg burde få refundert pengene( prinsipielt sett, 40kr er ikke store summen), og de burde legge ut advarsler på spill som ikke støttes av visse PS3 importer osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...