Gå til innhold

Pent vindu?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
noen som gidder å se på vinduet mitt på hjemmesia mi? ligger på www.fjaslokt.tk under "PC`n min", tar gjerne imot konstruktiv kritikk på hvordan jeg kan gjøre siden bedre, og moden=)

 

 

ser du har samme HK som meg, hvordan klarer du og overklokke så masse?? det er jo ingen PCI eller AGP lock!!! :shrug: jeg har hatt både en xp 1900+(pal) og en xp 2400 på dette Hket og klarer og overklokke minimalt 133@136. kan du komme med noen tips dette va kanskje litt OFF topic men men..

Lenke til kommentar
noen som gidder å se på vinduet mitt på hjemmesia mi? ligger på www.fjaslokt.tk under "PC`n min", tar gjerne imot konstruktiv kritikk på hvordan jeg kan gjøre siden bedre, og moden=)

 

 

ser du har samme HK som meg, hvordan klarer du og overklokke så masse?? det er jo ingen PCI eller AGP lock!!! :shrug: jeg har hatt både en xp 1900+(pal) og en xp 2400 på dette Hket og klarer og overklokke minimalt 133@136. kan du komme med noen tips dette va kanskje litt OFF topic men men..

 

og ja jeg har BRA kjøling!! så det er ikke der problemet ligger

Lenke til kommentar
noen som gidder å se på vinduet mitt på hjemmesia mi? ligger på www.fjaslokt.tk under "PC`n min", tar gjerne imot konstruktiv kritikk på hvordan jeg kan gjøre siden bedre, og moden=)

 

 

ser du har samme HK som meg, hvordan klarer du og overklokke så masse?? det er jo ingen PCI eller AGP lock!!! :shrug: jeg har hatt både en xp 1900+(pal) og en xp 2400 på dette Hket og klarer og overklokke minimalt 133@136. kan du komme med noen tips dette va kanskje litt OFF topic men men..

 

og ja jeg har BRA kjøling!! så det er ikke der problemet ligger

 

Hjelper lite med god kjøling når lydkortet tar fyr :roll::shrug:

Lenke til kommentar
har prøvd det selv, men hvordan gjør man det? Får det ikke til. MÅÅÅ få det vekk!
Logg inn på my DotTK, og gå til "Dot TK Linker Promo". Velg next på domenet, og alternativet "No, thanks, I don't want to have a banner on my website. I am not interested in being selected for a review on Dot TK's website or a great Dot TK Polo Shirt."
Lenke til kommentar
har prøvd det selv, men hvordan gjør man det? Får det ikke til. MÅÅÅ få det vekk!
Logg inn på my DotTK, og gå til "Dot TK Linker Promo". Velg next på domenet, og alternativet "No, thanks, I don't want to have a banner on my website. I am not interested in being selected for a review on Dot TK's website or a great Dot TK Polo Shirt."

 

Thx my man. :yes:

Lenke til kommentar

joa, vet det er SINNSYKT rotete. vanskelig å få bort alle kablene med ¨så lite kabinett. Skab skaffe big tower snart så blir det bedre. skal også ha popnagler over hele kabinettet, i en ring rundt lixom, så det blir litt mer orden. Hadde det blitt fett å farge naglene svart da?

Lenke til kommentar

 

 

noen som gidder å se på vinduet mitt på hjemmesia mi? ligger på www.fjaslokt.tk under "PC`n min", tar gjerne imot konstruktiv kritikk på hvordan jeg kan gjøre siden bedre, og moden=)

 

 

 

ser du har samme HK som meg, hvordan klarer du og overklokke så masse?? det er jo ingen PCI eller AGP lock!!! :shrug: jeg har hatt både en xp 1900+(pal) og en xp 2400 på dette Hket og klarer og overklokke minimalt 133@136. kan du komme med noen tips dette va kanskje litt OFF topic men men..

 

 

Kjører Innovatek vannkjøling og jeg kjører min 2000+ på 2400+ (160x12,5) og den ligger stabilt på 42C på maxload med sisoft sandra burnIn på 100 repetisjoner

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...