Gå til innhold

Lage eget kabinett; strømknapp?

LostOblivion

Anbefalte innlegg

Hei,

Tenkte jeg skulle prøve å lage mitt eget kabinett med egentlig bare nattbordet mitt hvor jeg setter hk og noen hyller under den hvor harddisker, strømforsyning etc sitter, med en bordvifte rett ved hk som holder det kaldt og kjølig, eneste problemet jeg har støtt på er hvordan jeg skal få fiksa power-knappen...hvordan får jeg skrudd på maskinen? Får man kjøpt sånne knapper på jernia eller noe? :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei,

Tenkte jeg skulle prøve å lage mitt eget kabinett med egentlig bare nattbordet mitt hvor jeg setter hk og noen hyller under den hvor harddisker, strømforsyning etc sitter, med en bordvifte rett ved hk som holder det kaldt og kjølig, eneste problemet jeg har støtt på er hvordan jeg skal få fiksa power-knappen...hvordan får jeg skrudd på maskinen? Får man kjøpt sånne knapper på jernia eller noe? :D

Stikk på biltema, de har en hel haug med brytere til kr 5-20...

koble til en gammel ledning fra en gammel PSU til hk og bryteren, fest bryteren til nattbordet.

Lenke til kommentar
hei

ikke helt sikker men trur det er noe slikt du er ute etter, du må bare finne en måte å koble det til hovedkortet på. Eventuel kan du rive ut power knappen fra et gammel kabinett sikkert det enkleste.

Kan noen fortelle meg hvorfor microplex fortsatt selger de samme bryterne som de alltid har gjort? synes de skulle kjøpt inn noen mer fancy

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...