LostOblivion Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Hei, Tenkte jeg skulle prøve å lage mitt eget kabinett med egentlig bare nattbordet mitt hvor jeg setter hk og noen hyller under den hvor harddisker, strømforsyning etc sitter, med en bordvifte rett ved hk som holder det kaldt og kjølig, eneste problemet jeg har støtt på er hvordan jeg skal få fiksa power-knappen...hvordan får jeg skrudd på maskinen? Får man kjøpt sånne knapper på jernia eller noe? Lenke til kommentar
sypher0 Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 hei ikke helt sikker men trur det er noe slikt du er ute etter, du må bare finne en måte å koble det til hovedkortet på. Eventuel kan du rive ut power knappen fra et gammel kabinett sikkert det enkleste. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Eller du kan være helt hardcore og bruke en ledningstump og gnisse den på pinnene Lenke til kommentar
Aomo Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Er ikke dette du prøver å lage Klikk her Lenke til kommentar
dmdb Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Hei, Tenkte jeg skulle prøve å lage mitt eget kabinett med egentlig bare nattbordet mitt hvor jeg setter hk og noen hyller under den hvor harddisker, strømforsyning etc sitter, med en bordvifte rett ved hk som holder det kaldt og kjølig, eneste problemet jeg har støtt på er hvordan jeg skal få fiksa power-knappen...hvordan får jeg skrudd på maskinen? Får man kjøpt sånne knapper på jernia eller noe? Stikk på biltema, de har en hel haug med brytere til kr 5-20... koble til en gammel ledning fra en gammel PSU til hk og bryteren, fest bryteren til nattbordet. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 hei ikke helt sikker men trur det er noe slikt du er ute etter, du må bare finne en måte å koble det til hovedkortet på. Eventuel kan du rive ut power knappen fra et gammel kabinett sikkert det enkleste. Kan noen fortelle meg hvorfor microplex fortsatt selger de samme bryterne som de alltid har gjort? synes de skulle kjøpt inn noen mer fancy Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Bruk en skrutrekker eller liknende til å kortslutte de to pinnene på hovedkortet som starter maskinen.. Lenke til kommentar
kvase Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 her har du et bredt utvalg http://www.maplin.co.uk/family.aspx?menu=1...d=3&doy=1m9 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå