-Shark- Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Hei, Kom over denne vannkjølingssaken, og kunne vært interessant å prøvd. Spørsmålet er, skal jeg bestille den fra overnevnte side? Hvordan er det med toll etc? Noen som har erfaringer med det settet? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 Ingen som har noe svar å komme med? Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Er ikke lov å "bumpe" en tråd før min 24 senere. Har ikke vært bort i settet før, så kan ikke si noe om den. angående toll er det bare å lese en av de 100 a dre trådene.. Lenke til kommentar
Kake24 Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Slikt utstyr er det vel ikke toll på tror jeg, men du må betale 25% MVA av summen av frakten og varens verdi når du kjøper noe som har en verdi over 200kr. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 Slikt utstyr er det vel ikke toll på tror jeg, men du må betale 25% MVA av summen av frakten og varens verdi når du kjøper noe som har en verdi over 200kr. Ok. takk for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå