Feil Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Tatt Ved Idre Fjell, Sverige. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Dette var tøft; Er usikker om jeg ville croppet det mer, eller det er fint som det er? Tom Lenke til kommentar
Feil Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 Kunne muligens virket med 16:9 eller lignende, vil helst ikke croppe på høyresiden, da jeg føler at det kanskje ville tatt bort den lille fartsfølelsen som er der. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Må ikke finne på å croppe å bredden. Vil ødelegge hele fartsfølelsen som du sier. Kan dog bli kult å croppe i høyden, slik at det blir med "wide". Ellers et tøft bilde. Godt fanget, men savner mer skarphet på selve dyret. Kanskje vanskelig i forsøket på panorering Lenke til kommentar
Feil Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 ja, dette er et av de første bildene jeg tok etter at jeg fikk D80'n hadde ikke helt grepet på alt enda, så det var synd med skarpheten, kom heller dessverre ikke noe nærmere, må nok reise tilbake en gang, med 400mm'ern. noen som har noe å si på bakgrunnen?, syns selv det passet godt med fjellfoten i bakgrunnen. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Bakgrunn er forsåvidt fin den. Fint med fjellfoten i bakgrunn rett ovenfor reinen. Skaper en fin kontrast i fra trær og busker. Tror det hadde blitt veldig "mye" bakgrunn hvis omgivelsene var tettbebygd skog. EXIF btw? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 En smule skeptisk til vignetteringen her altså. Den ble litt..hard? Ellers stilig bilde. Så litt maleriaktig ut på miniatyrbildet. Lenke til kommentar
Feil Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 (endret) Bakgrunn er forsåvidt fin den. Fint med fjellfoten i bakgrunn rett ovenfor reinen. Skaper en fin kontrast i fra trær og busker. Tror det hadde blitt veldig "mye" bakgrunn hvis omgivelsene var tettbebygd skog. EXIF btw? Camera: Nikon D80 Exposure: 0.01 sec (1/100) Aperture: f/5.6 Focal Length: 135 mm ISO Speed: 125 Exposure Bias: -2/3 EV Taken on July 16, 2007 at 7.21pm PDT Endret 27. november 2007 av Feil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå