Ivan Drago Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Har en Tundra 1557 laptop med 80 gb harddisk. Kunne godt tenkt meg en større så jeg slipper å bruke eksterne disker hele tida. Har dere tips om hva jeg bør velge? Hva med denne: Western Digital Scorpio 250 GB IDE https://prisguiden.no/product.php?productId=79675 Har også planer om å oppgradere fra 1 til 2gb dersom det er noen vits, men da må jeg bytte 2x512mb brikker med 2x1gb elller 1x2gb. Så kan jo godt hende jeg heller bør drite i å oppgradere noe som helst på PC-en og heller vente til jeg kjøper ny. Lenke til kommentar
enl Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Har en Tundra 1557 laptop med 80 gb harddisk. Kunne godt tenkt meg en større så jeg slipper å bruke eksterne disker hele tida. Har dere tips om hva jeg bør velge? Hva med denne: Western Digital Scorpio 250 GB IDE https://prisguiden.no/product.php?productId=79675 Har også planer om å oppgradere fra 1 til 2gb dersom det er noen vits, men da må jeg bytte 2x512mb brikker med 2x1gb elller 1x2gb. Så kan jo godt hende jeg heller bør drite i å oppgradere noe som helst på PC-en og heller vente til jeg kjøper ny. En grei disk det der, utvalget for IDE-disker i 2,5" begynner å bli skralt, og i følge prisguiden er det den eneste disken som blir levert med 250GB for øyeblikket. Om det er noen vits å oppgradere maskinen fra 1 til 2GB RAM, kommer an på hva du bruker den til. Maskinen er vel ikke av nyeste dato, så jeg ville heller ventet og kjøpt en ny maskin. Lenke til kommentar
Ivan Drago Skrevet 12. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2008 Gammel tråd, men blir nok så jeg kjøper denne disken samt et 2.5" USB2.0 kabinett (IDE) jeg kan sette den gamle 80GB disken i. Koster 650 kr for 250gb og det er jo ikke så ille. Koster ikke mer enn 100-200 for 2.5" kabinett heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå