Gå til innhold

Global Oppvarming er SAMMENSVERGELSE

Moff

Anbefalte innlegg

Jeg begynner å få sterke mistanker om at den globale oppvarmingen ikke forekommer. Hvis du har sett nøye etter så ser ikke han Al Goore helt pålitelig ut heller. Og De sattelittbildene av Nordpolen som smelter ser skikkelig falske ut. Jeg tror det hele er en sammensvergelse for å skape frykt , angst og ikke minst bygge opp mer ansvar blant oss jordbeboere.

Al Goore - Bare se på han

57.jpg

Tenk hvor lett det er for folk å fotoshoppe. Det er ikke mye mer som skal til enn et slikt bilde...

satellite_observations_of_the_polar_ice_cap_1979_and_2003.jpg

Eller en slik graf

global-warming-graph.jpg

Bare tenk på det

Endret av Moff
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg begynner å få sterke mistanker om at den globale oppvarmingen ikke forekommer. Hvis du har sett nøye etter så ser ikke han Al Goore helt politelig ut heller. Og De sattelitt bildene av Nordpolen som smelter ser skikkelig falskt ut. Jeg tror det hele er en sammensvergelse for å skape frykt , angst og ikke minst bygge opp mer ansvar blant oss jordbeboere.

Jeg så ikke ett eneste argument.

Edit: Fjernet quote og endret ordstilling.

Endret av toysegutten
Lenke til kommentar

Er jo ikke "kun" trådstarter som betviler global oppvarming, tvertimot ser det ut til å være utbredt i enkelte miljøer, spesiellt på høyresiden(?).

Det jeg lurer på er hvorfor det åpenbart er så skremmende for for noen å ta innover seg at det evt. kan pågå en global oppvarming som er menneskeskapt? Er det fordi vi da må begynne å bruke resursser på miljø-tiltak, og/eller at ved å innrømme global oppvarming, så vil det kanskje legge demper på næringslivet/industri?

Det virker veldig dumt å blånekte for en evt. stor klimatrussel, å ikke ville sette inn noen føre-var tiltak eller forsøke å begrense skadene mest mulig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...