Moff Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Jeg begynner å få sterke mistanker om at den globale oppvarmingen ikke forekommer. Hvis du har sett nøye etter så ser ikke han Al Goore helt pålitelig ut heller. Og De sattelittbildene av Nordpolen som smelter ser skikkelig falske ut. Jeg tror det hele er en sammensvergelse for å skape frykt , angst og ikke minst bygge opp mer ansvar blant oss jordbeboere. Al Goore - Bare se på han Tenk hvor lett det er for folk å fotoshoppe. Det er ikke mye mer som skal til enn et slikt bilde... Eller en slik graf Bare tenk på det Endret 26. november 2007 av Moff Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Virkelig litt av noen argumenter du kommer med. Å benekte all form for globaloppvarming og skylde på at alt er manipulert i photoshop er vel litt for tynt. Lenke til kommentar
toysegutten Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Jeg begynner å få sterke mistanker om at den globale oppvarmingen ikke forekommer. Hvis du har sett nøye etter så ser ikke han Al Goore helt politelig ut heller. Og De sattelitt bildene av Nordpolen som smelter ser skikkelig falskt ut. Jeg tror det hele er en sammensvergelse for å skape frykt , angst og ikke minst bygge opp mer ansvar blant oss jordbeboere. Jeg så ikke ett eneste argument. Edit: Fjernet quote og endret ordstilling. Endret 26. november 2007 av toysegutten Lenke til kommentar
Moff Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 Det er en tankevekker. Jeg vokna på morgen i dag og det slo meg. Fikk nesten frysninger jeg.Hva medienes makt kan utføre er utrolig. Han Al ser jo litt lur ut på det bildet Lenke til kommentar
Leviath Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Og husk, det er Frimurerlosjen som står bak det hele. Endret 26. november 2007 av Leviath Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Tanken har slått meg ja. Det er gunstig for myndighetene å ha noe de kan beskytte oss mot. Endret 26. november 2007 av AvieN Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Er jo ikke "kun" trådstarter som betviler global oppvarming, tvertimot ser det ut til å være utbredt i enkelte miljøer, spesiellt på høyresiden(?). Det jeg lurer på er hvorfor det åpenbart er så skremmende for for noen å ta innover seg at det evt. kan pågå en global oppvarming som er menneskeskapt? Er det fordi vi da må begynne å bruke resursser på miljø-tiltak, og/eller at ved å innrømme global oppvarming, så vil det kanskje legge demper på næringslivet/industri? Det virker veldig dumt å blånekte for en evt. stor klimatrussel, å ikke ville sette inn noen føre-var tiltak eller forsøke å begrense skadene mest mulig. Lenke til kommentar
petterpann Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Er helt enig med trådstarter. Om dere studerer bildet av Al Goore ser dere lett at han er typen til å Photoshope bilder.. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Jævlig bra. Men bare for å edukere folk litt. En stor økning av CO2 i atmosfæren er meget farlig for Jorda uansett om det faktisk fører til global oppvarming eller ikke. Endret 26. november 2007 av JonT Lenke til kommentar
Me sjøl Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Og husk, det er Frimurerlosjen som står bak det hele. Nei, det er illuminati! Eller kanskje Sionordenen... Denne tråden trenger en av to ting: 1. Argumenter. 2. En bekreftelse på at den er kødd slik at den kan bli stengt. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 hele denne tråden bærer preg av useriøsitet. hvis dere vil ta opp temaet så være sakelige og skap debatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg