Kuuket Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Hei, jeg så en kamerat hadde dette på mobilen sin(Glemte så klart og spørre hva det het) Han kunne ta også koble seg opp på en annen sin telefon igjenom bluetooth også ringe en person f.eks . Så lurte på om noen her viste hva det programmet het ? Og hvilke telefoner det støtter. Mvh Stefan Lenke til kommentar
Atald Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) BT Info er et alternativ. Dette funker iallfall fra SE til SE, har ikke prøvd med noe annet. Endret 26. november 2007 av Atald Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Zybernate kanskje? Har ikke jeg hørt om? Og google fant ingenting? Lenke til kommentar
JaniC Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Hehe Jeg har d D heter BT INFO, Funker på SE, mn d går ikke an å styre SE W880 Du finner d på BitLord... Endret 26. november 2007 av JaniC Lenke til kommentar
turb0man Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Har et program som heter Superbluetoothhack, funker fint det Lenke til kommentar
orginal Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Haha, så kult. Noen programmer der den en vil "styre" ikke må bekrefte tilgangen? Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Men motparten må vell godta for at du skal få tilgang til telefonen, eller? Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Haha, så kult. Noen programmer der den en vil "styre" ikke må bekrefte tilgangen? Nope. De som lagde BT protokollen var faktisk så smarte at det ikke er mulig å opprette en BT tilkobling uten at enhetene parres... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå