Pepsi Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Jeg har lastet ned noen nye themes til Nokia E65, men når jeg skal installere de får jeg bare feilmeliding som sier: Sertifikatfeil. Kontakt programleverandøren. Themsene er hentet fra Zedge. Har aldri hatt problem tidligere når jeg har lastet ned themes til W880. Noen som kjenner problemet? Ok, fant svaret, men det var ikke så lett likevel. Hva blir det på norsk da? menu-tools-app.manager-options-settings change software installastion to on and change online certificate check to off. Sorry, men min engelsk er ikke på topp. Endret 26. november 2007 av Pepsi Lenke til kommentar
DTS Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) -Verktøy -Prog.beh. -Valg -Innstillinger -Sett prog.vareinstallering til Alle, og Tilkoblet sertif.sjekk til Av. Du kan også få feilmelding om "Sertifikat utgått" ved installering av temaer, spill, etc. Da justerer du bare datoen på telefonen tilbake noen måneder, installerer programvaren, for deretter justere frem dato til gjeldende. Endret 26. november 2007 av DTS Lenke til kommentar
Pepsi Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 -Verktøy-Prog.beh. -Valg -Innstillinger -Sett prog.vareinstallering til Alle, og Tilkoblet sertif.sjekk til Av. Du kan også få feilmelding om "Sertifikat utgått" ved installering av temaer, spill, etc. Da justerer du bare datoen på telefonen tilbake noen måneder, installerer programvaren, for deretter justere frem dato til gjeldende. Mange takk! Det gikk jo utmerket Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Faen heller! Jeg får ikke åpnet Program Behandler, jeg trykker på den, men ingenting skjer! Når jeg da også for sertifikatfeil, får jeg ikke installert noe som helst på mobilen. Forbanna dritt altså... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå