Henriko2 Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Hei! Jeg lurte på om noen som hadde den norske versjonen av Toy Story med norsk dubb på dvd kunne være så snille å rippe sangene derifra? Da mener jeg alle sangene med vokal, fra start til slutt. Den som kunne gjort det hadde vært snill, vet ikke helt hva jeg kan gi til gjengjeld men jeg kan sikkert hjelpe den personen med noe (f.eks noe i photoshop, illustrator, screencaps etc...) Dette ligger vel litt på grensen til copyright burdd men siden det ikke finnes en offisiel soundtrack til Toy Story(på norsk) så tror jeg dette skal gå(?) Hvis ikke så kan dere bare slette tråden. Endret 26. november 2007 av Henriko2 Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Det går ikke ettersom Toy Story er intelektuell eiendom og ikke minst copyrighted. Å piratkopiere lydsporet til en slik film, dubbet eller ikke, faller inn under dette. Siden dette var trådens emne og det har blitt avkreftet at det er tillatt, stenges den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg