Jo Are Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Hei min sony ericsson k610i klikka i dag så må vel ha meg en ny telefon. Jeg har blitt lei av plastikk telefoner nå, så denne gangen vil jeg ha en telefon med fint design og god byggkvalitet Jeg trenger: Funksjoner: -Kalender: Ja, men enkel holder. -GPRS:Ja -EDGE:Ja, men ikke livsviktig -Email klient:Nei [Form: Alle former vurderes. -Vekt: ikke viktig Støt/sprut/støv-sikker": nei Skjerm: Farge -Størrelse på skjerm: helst litt stor -Touchscreen:nei Pris: Jeg har mellom 2000 og 2500 kroner til rådighet. Med abonnementsbinding): nei Diverse: -Merke: nokia hadde vært fint -Kamera: ja -Videokamera: Ja -Symbian: ikke viktig -Infrarød port: ikke viktig -Blåtann (Bluetooth):Ja -Minnekort?:a -MP3: ja -Radio:nei -UMTS: nei -Triband: ni -wLAN: nei - Mulighet for GPS: nei - Instant Messenger [Tjenester alá MSN etc.]: nei -Batterilevetid: viktig men kan leve med dårlig Telefonen blir mest bruk til musikk, spill, og sms og til å ta noen bilder av og til. Takker for svar Endret 26. november 2007 av Tom-i-hue Lenke til kommentar
system3 Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Hei! Sjekk Nokia 7500 Prism... Den koster godt under 2000 kr og er stilig, og har alt du trenger:) Detter er en bra designtelefon, og den er helt ny på markedet Lenke til kommentar
Dagon Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Er i samme situasjon som deg, og har tenkt litt på den Prism jeg også. Ellers er LG KE970 litt stilig, SE s500 ser jo også grei ut. Blir umulig å bestemme seg til slutt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå