hitokiri Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Denne telefonen har ikke bare plass til to simkort - den har også et eget rom for Bluetooth-håndfri. Les mer Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 morsom sak, og i klassisk kinesisk stil så har den berøringsfølsom skjerm og stylus Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Den ser jo grei ut, men jeg hadde ikke hatt bruk for to sim-kort plasser eller plass til bluetooth-håndfrien. Men for enkelte travle kan løsningen sikkert være bra. Lenke til kommentar
qwertz Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Hva med et bilde av hele mobilen? Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 hobgoblin: Er det ikke en stylus vi ser på en av bildene der? qwertz: Resten av mobilen er sikker ikke mye å skryte av, da. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 hobgoblin: Er det ikke en stylus vi ser på en av bildene der? jepp, nettopp det. derfor jeg skrev som jeg gjorde. kineserne har en forsmak for håndskriftgjenkjenning fremfor tastatur. og om dere ønsker å se bilde av hele telefonen, følg linken i artikkelen som fører til en "oversatt" utgave av produsentens hjemmeside om jeg forstår ting rett. men kan vel bare avsløre at det er snakk om en enkel og grei klassisk formet mobil. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 "kineserne har en forsmak for håndskriftgjenkjenning fremfor tastatur." For så vidt ikke så unaturlig, med tanke på hvordan skriftspråket er bygd opp ... Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 nei, men svjv gjelder ikke det for japanere eller andre asiatiske folkegrupper, som bruker samme skriftsystem i større eller mindre grad... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg